finns det något särskilt sätt att få ägg att kläckas?? :(
Hur Får Mman Ägg Att Kläckas ? Hjälp!
man tar ägget och går runt med de. vad trodde du -_-
↗ till inläggetja men du får inte stå still för då kläcks det inte. B)man tar ägget och går runt med de. vad trodde du -_-
ta med en som har magma armor eller nått annat kommer inte ihåg så blir tiden halv?
↗ till inläggetBlir tiden halv då?Det visste jag inte om, tack! :)ta med en som har magma armor eller nått annat kommer inte ihåg så blir tiden halv?
tiden spelar ingen roll utan stegen.
↗ till inläggetok tack ;)tiden spelar ingen roll utan stegen.
Ha den först i partyt. Så brukade det vara på silver/guld xD
↗ till inläggetDet måste man inte i det nya versionerna <_< .Ha den först i partyt. Så brukade det vara på silver/guld xD
man ska gå typ 300-400 steg så kläcks den
Lägg äggen i en kastrull, sätt på spisen på 200 grader. Fyll kastrullen med vatten. Sedan sätter du kastrullen på spisen och låter den vara där ett tag.
↗ till inläggetInte 200 grader <_< .Typ 70 grader.Lägg äggen i en kastrull, sätt på spisen på 200 grader. Fyll kastrullen med vatten. Sedan sätter du kastrullen på spisen och låter den vara där ett tag.
↗ till inläggetman ska gå typ 300-400 steg så kläcks den
hur många steg som man ska ta beror på vad det är för Pokémon i ägget ;)
↗ till inläggetja det beror väl på hur stark eller sällsynt pokemonen är?↗ till inläggetman ska gå typ 300-400 steg så kläcks den
hur många steg som man ska ta beror på vad det är för Pokémon i ägget ;)
↗ till inläggettiden spelar ingen roll utan stegen.
jag menade de
man kan ha en sån pokemon med lava armor eller vad det nu hetter så går det snabbare
Weavile. Är du en kock eller. Du verkar veta så mkt om matlagning xD
XD kanske han är :) hoppas han lagar mat till mig då för jag börjar bli hungrig
Är han din morsa också -_-
↗ till inläggetKan jag väl.Jag gör riktigt goda köttbullar :lol: .XD kanske han är :) hoppas han lagar mat till mig då för jag börjar bli hungrig