Fylle-Bo's fjärde film är nu ute! Den här gången ger han sej på några poliser.
Fylle-Bo's fjärde film är nu ute! Den här gången ger han sej på några poliser.
haha, jo den var ju rolig.
HAHA, heja Bo!
Jag vill att alla som ser filmen här kommenterar! Jag vill veta vad ni tycker om filmen!
Jag tyckt att den var den sämsta faktiskt. Vet itne varför men jag tycker det. Men att höra lite eddie Meduza var ju sköj.
Kul att de har tagit typ Microsoft Sam rösten xP
↗ till inläggetKul att de har tagit typ Microsoft Sam rösten xP
Det är det inte
haha, fantastiskt slut xDDD
den var ju soft :P
helt bra! :)
Så j*vla rutten film. Skämten eller vad man ska kalla det är helt smaklösa. Sedan har idioterna fått för sig att göra bildspelet till en film och lägga dit den irriterande MS-rösten.
↗ till inläggetMen fatta att det INTE är Microsoft Sam!!!!!! Hur kan man ogilla filmen SÅ jäkla mycket? Om du inte gillar den så säg bara det, istället för att kalla en idiot och smaklös, å kalla filmen rutten... jag är för trött för att tänka ut nåt redigt jävligt som svar, så jag tar det lugnt istället...Så j*vla rutten film. Skämten eller vad man ska kalla det är helt smaklösa. Sedan har idioterna fått för sig att göra bildspelet till en film och lägga dit den irriterande MS-rösten.
↗ till inläggetden var ju soft :P
↗ till inlägget↗ till inläggetden var ju soft :P
Är "soft" bra eller dåligt?
hahaha den kul
↗ till inläggetJag har redan sagt att den är en jävligt dålig film. Sedan kallar jag den för smaklös och att de som har gjort den är idioter eftersom det är helt enkelt vad jag tycker. Och varför ska du tänka ut någonting jävligt som svar? Du kan inte argumentera mot mig om att filmen är bra eller dålig. Det är en smaksak.↗ till inläggetMen fatta att det INTE är Microsoft Sam!!!!!! Hur kan man ogilla filmen SÅ jäkla mycket? Om du inte gillar den så säg bara det, istället för att kalla en idiot och smaklös, å kalla filmen rutten... jag är för trött för att tänka ut nåt redigt jävligt som svar, så jag tar det lugnt istället...Så j*vla rutten film. Skämten eller vad man ska kalla det är helt smaklösa. Sedan har idioterna fått för sig att göra bildspelet till en film och lägga dit den irriterande MS-rösten.
↗ till inläggetJag har redan sagt att den är en jävligt dålig film. Sedan kallar jag den för smaklös och att de som har gjort den är idioter eftersom det är helt enkelt vad jag tycker. Och varför ska du tänka ut någonting jävligt som svar? Du kan inte argumentera mot mig om att filmen är bra eller dålig. Det är en smaksak.↗ till inläggetSå j*vla rutten film. Skämten eller vad man ska kalla det är helt smaklösa. Sedan har idioterna fått för sig att göra bildspelet till en film och lägga dit den irriterande MS-rösten.
Men fatta att det INTE är Microsoft Sam!!!!!! Hur kan man ogilla filmen SÅ jäkla mycket? Om du inte gillar den så säg bara det, istället för att kalla en idiot och smaklös, å kalla filmen rutten... jag är för trött för att tänka ut nåt redigt jävligt som svar, så jag tar det lugnt istället...
Jo, självklart, men det är kul att skriva redigt jävliga grejer som svar! :evil:
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in