Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Tja.... vill köpa en ps3.. har 150 spänn och sparar till ps3 men kan inte samla ihop pengar .. får inte pengar av föräldrarna hjälp snälla hur ska jag göra för att samla ihop pengar till PS3

köp x-box 360. typ samma sak (säger alla)

Skrivet (redigerat)

hörde nån säga att när man kör bilspel på ps3 så svänger man bara på handkontrollen är det sant?

JA! det är sant. Man går in på inställningar och trycker på "vridning" eller vad det heter!

då kan man svänga. OCH MED VISSA SPEL! (ej bilspel!) så kan man typ med hjälp av "vridningen" ta upp en person och så han kill he. Det är som wii. :) (jag har ps3. Gäller endast för dem som har en sån sorts dosa)

Så släng er i väggen wii-fans.

Om du är över 13 år så kan du ju börja dela ut post. Eller varför inte klippa gräset hos grannen. Så kanske du får pengar.

Redigerat av InTech
Skrivet

hörde nån säga att när man kör bilspel på ps3 så svänger man bara på handkontrollen är det sant?

JA! det är sant. Man går in på inställningar och trycker på "vridning" eller vad det heter!

då kan man svänga. OCH MED VISSA SPEL! (ej bilspel!) så kan man typ med hjälp av "vridningen" ta upp en person och så han kill he. Det är som wii. :) (jag har ps3. Gäller endast för dem som har en sån sorts dosa)

Om du är över 13 år så kan du ju börja dela ut post. Eller varför inte klippa gräset hos grannen. Så kanske du får pengar.

Som du ser så är han inte 13år det står p11.Men mitt tips är att du säger att du vill ha ps3 till julen eller när du fyller år annars så kommer det ta lång tid innan du har hunnit sammla till ett ps3 för det är ganska dyrt då är det någ bättre med xbox 360 som är lite billigare.Och snart kommer Halo 3 till xbox 360 och även GTA IV kommer till xbox 360 snart..

Skrivet

Som du ser så är han inte 13år det står p11.Men mitt tips är att du säger att du vill ha ps3 till julen eller när du fyller år annars så kommer det ta lång tid innan du har hunnit sammla till ett ps3 för det är ganska dyrt då är det någ bättre med xbox 360 som är lite billigare.Och snart kommer Halo 3 till xbox 360 och även GTA IV kommer till xbox 360 snart..

GTA IV? Snart? 2:a kvartalet 2008 tycker inte jag är snart.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...