Hur får man Longshot egentligen? :huh:
Ocarina Of Time
man får den i vattentemplet när man har dödat shadow link
Vem är shadow link?
en skugga av link, i andra ord " du ska möta dig själv i vattentempletVem är shadow link?
du ska möta honom i ett typ vattenrum...det gäller bara att vara listig eftersom han är ganska svår
Han är inte ett dugg svår har man master sword så ska man bara försöka slå och sen sticka i han och sen göra snurr atacker men har du biggorons sword behöver du nästan bara sticka han är en av de lättaste i spelet för ingenting var svårt i det spelet
om man "sticker" honom så hoppar han ju upp på svärdet och man kan inte göra nåtHan är inte ett dugg svår har man master sword så ska man bara försöka slå och sen sticka i han och sen göra snurr atacker men har du biggorons sword behöver du nästan bara sticka han är en av de lättaste i spelet för ingenting var svårt i det spelet
han e skitenkel och sen får du longshot som du ska skjuta på en tavla i bottnen nästan och sen öppnas en grind där inne ska su skjuta me den sen då kommer du dit=) vattenbossen va ganska rolig
efter man har fått Longshot så ska man spela song of time på solblocket bakom kistan...annars kommer man inte vidare
använd megaton hammer hela tiden så klarar man av den hur lätt som helst! :blink:du ska möta honom i ett typ vattenrum...det gäller bara att vara listig eftersom han är ganska svår
helt Rätt geparden.
jag är spelexpert. har klarat av alla utmaningar jag fått. Har varvat zelda ocarina of time, Golden eye, super mario64,Yoshi story och Pokemon stadium och kan därmed hjälpa de som kört fast i dom.
Hur får man bilderna som ni har?
menar du avataren?
gå in på din kontrollpanel sen står det någonstans typ ändra avatarinställningar gå in på den sen lägger du in en blid från en hemsida eller från din dator eller bilder som fuska har lagt in så man kan använda.Bilden för inte vara animerad/rörlig större än 12kb och 80 gånger 80 pixlar
Det fins inget som heter ändra avatarinställningar!
Jo på kontrollpanelen i din meny, under fliken "personlig profil" står det "ändra avatar inställningar"
Jag har windows xp spelar det nån roll?
Har också XP det spelar ingen roll, tro mig :P
Jag hittar ingen avatar inställningar!
Har du gått in på "Min kontrollpanel" här ovanför??
jag fattar jag trodde att den fans inne på datorn sorry.