↗ till inläggetÄr det så svårt att säga?
Tycker ni det?
det tycker jag :(
Det är rätt så svårt faktist :(
Man måste säga det rätt, å inte bara "jag älskar dej"
Det är det som är svårt ;S
↗ till inläggetÄr det så svårt att säga?
Tycker ni det?
det tycker jag :(
Det är rätt så svårt faktist :(
Man måste säga det rätt, å inte bara "jag älskar dej"
Det är det som är svårt ;S
I början av mitt förhållande då jag skulle klämma ur mig det för första gången var det svårt, men nu är det inte alls svårt att säga "Jag älskar dig" eftersom det är sanningen då det gäller min pojkvän, jag älskar honom mer än något.
När det kommer till mindre och ordet "Älska", så anser jag att när man är mellan 6-14 års åldern så är det nog inte så vanligt att det handlar om äkta kärlek utan då man är i den åldern är man mer ute efter att få prova på en massa saker som är nytt för än. Men visst, det finns säkert en del fall då ett par blivit kära i varandra i mycket ung ålder och sedan hållit ihop men det är nog ingen vanlig förtelse.
Säg inte ''jag älskar dig'' framför henne... Börja va skjysst mot henne och sen typ prata med henne mycket sen kan du börja att säga att du gillsr henne...
↗ till inläggetJag håller faktiskt med Baranoi. Innan du faktiskt upplevt kärlek ska du nog inte använda uttrycket för mkt ;)
Det är en stor skildnad på förälskelse och äkta kärlek.
det är vell inte så stor skillnad mellan 12 14 eller?
↗ till inläggetdet är väl inte alls svårt att säga "jag älskar dig" :) bara du verkligen menar det o fattar vad det egentligen betyder ;) åldern gör ingen skillnad, fast man brukar inte använda det ordet när man är liten..
ömm dom orden ;)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in