Hoppa till innehåll

Är Det Rätt Att Bli Mobbad För Det Man Gillar?


lizem
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 126
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

det ända sättet att sluta bli mobbad är att slå till baka!!!!!! att inte låta sig bli "överkörd" av mobbare om dom märker att du blir lessen och börjar böla och springer där ifrån slutar dom aldrig men därimot om du mot argumenterar och försvarar dig så slutar dom!!!!!

Ehrm, nej. Inte om du argumenterar och försvarar dig, nej.

 

jo min kompis blev mobbad när han började på min skola för han gillade pokemon, dom höll på att mobba hans efter namn (tänker inte nämna det här fall han tar illa upp) och en gång hände det att han blev inkastat i ett skåp från mitten av en trappa( asså vi har 3 våningar på vår skola och vi var längst ner och skulle gå upp till mittenvåningen och käka så när han var halvägs i trappan så kom det en nia uppifrån trappen och kastade ner honom så han "flög" in i ett skåp det slutade med att han slog ner nian (han gick på kempo för e som inte vet vad det e så kan man förklara det som en blandning av många kampsporten så man lär sig många och inet bara t.ex karate). han hade då tagit upp att dom mobbade honom i 3 månade på klassråden som vi hade 1 ggr i veckan och gått till AMOR (anti mobbnings råd) ochn inget hade hänt men det slutade strax efter han hade slått ner nian för ingen ville gå på honom om han slogs tilbaka.

 

obs lessen för sen post har glömt att kolla här

Trodde först att du gick på min skola, eftersom vår rektor heter Amor. :P

 

ROFL...

ps vår cp räkter heter leif och är dum i huvet då han inte vet vad han gör...

 

Man kan inte skylla allt på rektorerna för att de inte är anledningen till allt.

 

asså allt problem e hans fel t.ex skulskjutsen har har gjort så dom som bor längst bort åker först och dom som kommer till skolan först åker hem sist, e det inte hans fel så vetefan vems det e

 

Det finns ett sätt att göra, och det är att slå tillbaks. Roligt är det också.

det skrev jag med men alla blev sura eller nåttt...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det finns ett sätt att göra, och det är att slå tillbaks. Roligt är det också.

 

Man åker in i en massa trubbel då, och det är då oftast en själv som får all skuld, inte mobbaren.

 

Inte om du gör det med stil. B)

 

Hur? :huh:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det finns ett sätt att göra, och det är att slå tillbaks. Roligt är det också.

 

det skrev jag med men alla blev sura eller nåttt...

 

Om de som bodde längst bort blev hämtade sist skulle alla troligen komma försent.

 

asså dom som åker först har 2 mil, det blir 4 mil sammalagt och det tar nästan 50 min sen åker jag och några andra det är 25 sen åker dom 2 som är i skolan 07:15(vi börjar 8:00) och det tar 13 min (vi slutar 14:40) så dom är hemma ung 16:20. är det verkligen rätt?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...