↗ till inläggetMan kan ha högt IQ men ändå vara helt j*vla dum i huvudet. Det har du visat så prydligt här.
Isånafall tycker JAG att du pekar ut var jag är "dum i huvudet".
Jag tycker att du är dum i huvudet, för att du påstår det du gör. Att man ska rätta sig efter vad vissa individer säger och tycker bara för att man ska bli lämnad i fred. Du frågade HUR du skulle visa att du inte är korkad, om inte med IQ, eller hur? Det går inte, det finns inget mått på empati eller liknande. Varför IQ inte spelar någon roll är eftersom det inte har någonting alls med hur socialt kompetent man är. Man kan vara jävligt smart med ändå bete sig som ett svin. Det är hur folk uppfattar en, och jag kan allvarligt inte riktigt förstå hur du helt seriöst kan ha dem åsikter du har. Att du själv verkligen tror att du är någon slags högre stående varelse på grund av att en del väljer att klä sig annorlunda och därmed blir mindre värda. Du är en av de mest egoistiska människorna jag någonsin stött på, och gör allt för att gynna dig själv. Lycka till med ditt liv, kan jag ju säga. Det lär du behöva.