Har du en bästis i skolan?
Vet inte om jag ska tolka detta som bästis. Men vi brukar iallafall vara mycket med varandra på rasterna!
Har du en bästis i skolan?
Vet inte om jag ska tolka detta som bästis. Men vi brukar iallafall vara mycket med varandra på rasterna!
Ja då, det har jag, eller flera bästisar.
Inte i skolan, eftersom att jag börjat gymnasiet och ingen av mina bästa vänner valde samma skola som jag, men ananrs har jag t.o.m. tre bästa vänner =)
Bästis o bästis, jag har väll några barndoms vänner, som jag känner mer än dom mina andra kompisar så det är väll mina bästisar.
en av mina bästisar går i min skola 2 av mina andra går på kullen skolan
Nope. Har inte haft en bästis på nästan 2 år. Det är lite irriterande, att vara omgiven av folk och kompisar överallt, men att inte ha nån riktig bästa vän som man alltid kan snacka med.
Har ingen bästis, brukar bara vara med kompisar i skolan. På fritiden är man ju hemma och fiser och har fullt upp.
Såklart :P har många kompisar men en bästis.
Asså det är ju fjantigt med bästisar -.- att man har en kompis som är bättre än alla andra. jag är med alla mina kompisar lika mycket och hade bästisar när jag var 6-7 år.
Jag "favoriserar" ingen av mina kompisar.
Ja
↗ till inläggetNope. Har inte haft en bästis på nästan 2 år. Det är lite irriterande, att vara omgiven av folk och kompisar överallt, men att inte ha nån riktig bästa vän som man alltid kan snacka med.
↗ till inläggetJag "favoriserar" ingen av mina kompisar.
Du behöver inte favorisera de, du kanske t. ex har en kompis som du litar lite extra på.
Jag har många bästisar, dom är värkligen snälla. :D
har många bästisar men orkar inte rabbla upp alla orkar bara en och han heter Jojjen21 :D ;: :cool:
min är Electivire=philip :D och tre andra men dom är inte medlem på fuska.se
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in