TheOne Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Mitt bästa pokemonlag på Emerald är Blaziken level 100 Sneasel level 92 Electabus level 95 Hariyuma level 96 Charizard level 100 Gyrados level 100 Mitt näst bästa är Sizor level 77 Hypno level 66 Gyrados level 67 Tyranitar level 65 Dragonite level 62 Skarmory level 57 Du hade många som skulle få problem mot en rock typ. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
paragonX9 Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 vad ticks om mina pokemon kan skicka save fil på emulator om ni vill ha dom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 ticks? tycks heter det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 vad ticks om mina pokemon kan skicka save fil på emulator om ni vill ha dom Vad har du för msn? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Nu har jag bytt jag fått en reegi ice av en kompis eller vad han heter!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 mitt lag: 1. mew lv. 57<------tränar. 2. mewtwo lv. 80<------tränar. 3. mew lv. 81<------tränar. 4. mewtwo lv. 81<------tränar. 5. mew lv. 100<-----dåliga attacker som ska bytas ut. 6 .mewtwo lv. 100 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Exeggutor - Explosion - Mega Drain - Psychic - Sleep Powder Gengar - Explosion - Hypnosis - Mega Drain - Thunderbolt Chansey - Ice Beam - Softboiled - Thunder Wave - Thunderbolt Rhydon - Body Slam - Earthquake - Rock Slide - Substitute Starmie - Blizzard - Recover - Thunder Wave - Thunderbolt Snorlax - Body Slam - Earthquake - Hyper Beam - Selfdestruct Mitt RBY-team på Netbattle.(Nej, inte olagligt) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Exeggutor - Explosion - Mega Drain - Psychic - Sleep Powder Gengar - Explosion - Hypnosis - Mega Drain - Thunderbolt Chansey - Ice Beam - Softboiled - Thunder Wave - Thunderbolt Rhydon - Body Slam - Earthquake - Rock Slide - Substitute Starmie - Blizzard - Recover - Thunder Wave - Thunderbolt Snorlax - Body Slam - Earthquake - Hyper Beam - Selfdestruct Mitt RBY-team på Netbattle.(Nej, inte olagligt) Hur kan din Gengar explosion ;) ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Det undrar jag också låter konstigt ;) ;) ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Använd TMet för Explosion på honom, så lär han sig det. Han är ju som ett gasmoln egentligen, och gas kan explodera. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Jaja,då fattar jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Nu har min gengar också explosion :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg