💬
Logga in
Fuska.se

Action Replay Max Ds/lite

31 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #1

Tjenare alla fuskare;) Som rubriken förklarar, jag hittade en AR på spelbutiken HÄR Vet ngn av er vikken version den AR:n där är?

Jag har hört att v1.52 är mkt bättre än v1.53 eftersom det inte finns lika mkt fusk till v1.53 som till v1.52.

Tack för er uppmärksamhet. -_-

MVH

ser man när man köpt den och startat den tror jag

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #3

Jag vill veta innan, jag vill inte ha v1.53 därför undrar jag om ngn redan har just denna AR så kan ngn berätta hur den är eller vikken version den har.

4 Sep 2007

jag vill ha v1.52 , 53:an är mycket dåligare man kan knappt lägga till fusk på den för alla coder är till 52:an :(

jag har 1.52 mehehehehe:O den funkar bra, typ alla koder funkar ( men inte koderna till mario kart ds, dem funkar bara till 1.53... )

5 Sep 2007

pröva å söka på google

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #7

Gud vad smart du är -_- ffs. Tasaar, var har du köpt din AR då :)

köpte den för skit länge sen :P

6 Sep 2007
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #9

Det var inte det jag frågade efter -_- Du låter så missänksam att jag börjar ha svårt o tro dig. Vadå länge sen, v1.52 är rätt ny. Den kom ut när DS lite gjorde typ.

ja och jag fick den i julklapp:|

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #11

Ok... O_o

Nu ska jag också köpa action replay så jag vill också veta..

8 Sep 2007
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #13

Köp den här, Klicka här -_-

den där 1.53 tror jag, kan kolla vad min är..

japp min är 1.52, vet ni hur jag vet de? min hette inte action replay ds max, min hette action replay ds

och dessutom står det när man startat den ^_^

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #15

Smart, Tasaar. Det hjälpte mkt.

13 Sep 2007

Kanske här?

Det står olika grejer där nere om man jämför med den på spelbutiken. Och det står inte att den heter Max.

14 Sep 2007
Nivå 5 · Fuskare

Hade också tänkt att köpa en sån där action replay och den som apelsin tar fram verkar vara v.52. Har jag rätt?

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #18

Grabbar, alla AR är likadana, alla börjar från v1.0 man uppdaterar till v1.53 om man ska ha koder till v1.52 ska man göra det manuellt, det går men det är klurigt. Så tveka inte att köpa den från spelbutiken.se den är bäst. Antar jag.

18 Sep 2007
Nivå 2 · Novis

www.justfuckinggoogleit.com

Nej det går inte..

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in