Laithean Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Skrivet 6 Mars 2004 Jag undrar om ni har spelat LoK Defiance? Citera
Laithean Skrivet 6 Mars 2004 Författare Rapport Skrivet 6 Mars 2004 Nu blir det en long story. Det handlar om Kain och Raziel som är vampyrer Raziel är 500 år framåt i tiden och Kain försöker att komma ditt för att hitta honom och Raziel vill döda kain. När döm möts så börgar dom slåss då tar Raziel ut Kain's hjärta men kain dör inte. Raziel går till Baka till Jaons och sätter ditt Kain's hjärta(egentligen Janos) då återuppstår janos och sen spelar man kain som lever som tur var i spelets gång möter man olika karaktärer(har bara berättat lite av börgan på slutet) man möter Mobeus,Vorodor,Janos,Martinius,Turel,Ariel det fanns nog mer men har då glömmt dom. Citera
Gäst Soffan Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Skrivet 6 Mars 2004 Hmmm... Jag tror jag har sett det någonstans! Citera
derik Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Skrivet 6 Mars 2004 Är det ett sånt spel där man bygger bas och krigar eller är det typ som att man går runt och dödar fiender ? Citera
Laithean Skrivet 7 Mars 2004 Författare Rapport Skrivet 7 Mars 2004 Går runt och dödar fiender. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.