💬
Logga in
Fuska.se

Roliga & Tråkiga Ämnen.

40 svar · startad

.

Senast ändrad:

Allt är kul förutom idrotten (dålig lärare)

12 Apr 2008
Nivå 5 · Fuskare

Alla ämnen är tråkiga och jag hatar dem.

15 Apr 2008
Nivå 7 · Fuskare

Roligast: Ensemble (man delar upp sig i grupper och lär sig en låt och spelar upp den för klassen) Multimedia, som Draghon sa, man är väldigt fri med vad man ska göra. Svenska är ganska skoj också, när vi gör nåt skoj då d.v.s. xD

Tråkigaste: Matte (p.g.a. läraren) Gehörs- och musiklära (också läraren som är problemet där)

Nivå 1 · Novis

Roligast: Matte E (Man lär sig mycket roliga finesser med imaginära tal, både i a+bi-form, samt de polära formerna

r(cos v + isin v) samt re^iv och komplexa talplanet + att lära sig lösa tredje, fjärde, och femtegradspolynom. Vi har inte kommit sådär långt men vi kanske får lära oss att lösa n:te-gradspolynom också)

Tråkigast: Idrott (man får ont i bena bara. Träningsvärk när man kommer hem och ibland kan träningsvärken vara någon dag trots att gympan bara är 1 timme lång.

Som tur är så slipper jag gympa nu eftersom Matte E hamnar på samma tid som gympan på schemat. Men till hösten kommer det bli jobbig gympa igen)

Senast ändrad:

16 Apr 2008
↗ till inlägget

Roligast: Matte E (Man lär sig mycket roliga finesser med imaginära tal, både i a+bi-form, samt de polära formerna

r(cos v + isin v) samt re^iv och komplexa talplanet + att lära sig lösa tredje, fjärde, och femtegradspolynom. Vi har inte kommit sådär långt men vi kanske får lära oss att lösa n:te-gradspolynom också)

Tråkigast: Idrott (man får ont i bena bara. Träningsvärk när man kommer hem och ibland kan träningsvärken vara någon dag trots att gympan bara är 1 timme lång.

Som tur är så slipper jag gympa nu eftersom Matte E hamnar på samma tid som gympan på schemat. Men till hösten kommer det bli jobbig gympa igen)

Matte E verkar vara aslätt :visslar:

Roligast Idrott Man kan röra på sig.

Tråkigast Bild är ganska dålig på att rita :P

18 Apr 2008
Nivå 6 · Fuskare

Roliga: Idrott, Matte (p.g.a läraren) och NO (p.g.a läraren)

HATA: Engelska, var okej förut men jag blir så j*vla trött på vår nuvarande lärare.

Nivå 2 · Novis

Roligaste: SO

Tråkigaste: Tyska

I mitt fall så är det lärarna som gör det roligt/tråkigt xD

nu för tiden är väl trafikkunskap roligast med tanke på att jag får 5000 kr betalt på körkortet för att gå den kursen hehe ;)

19 Apr 2008
Nivå 6 · Fuskare

Roligast: Geografi, Hemkunskap, Idrott (ibland), Träslöjd.

Sådär: Ma, Sv, Religon, Historia, Bild.

Tråkigast: Musik.

Nivå 2 · Novis

Roliga: musik, matte, NO

Tråkiga: spanska (fy f*n säger jag bara), idrott (våran lärare dampar på oss för att vi inte gör som hon säger :P ) och slöjd

Dock så suger nästan alla ämnen eftersom lärarna dampar på oss för att vi pratar så mycket :P

27 Apr 2008

roliga:fysik, kemi, bild, hemkunskap

tråkiga: slöjd(läraren),historia,geografi

Nivå 2 · Novis

Roliga: Matte, svenska, idrott, SO

Tråkiga: NO (HERREGUD VA TRÅKIGT!), franska, engelska, bild, musik (ingen jävel kan spela instrument. Bara jag och en annan tjej kan faktiskt spela.)

Nivå 1 · Novis

Musik. Punkt slut.

Nivå 5 · Fuskare

Roliga Ämnen är typ

Kemi

Fysik

Biologi

Matte

:)

12 May 2008
Nivå 5 · Fuskare

Roliga ämnen: Engelska,idrott,rörelse,Svensk natur,syslöjd och musik