Shadow of Darkness Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 ett sms är så dyrt till habbo hotel 15 kr SMS och man får 6 st mynt :( jag tycker det borde vara 4 kr SMS och man får 10 mynt eller nått sånt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 förlåt, jag såg inte att d sog att vi skulle skriva vad vi heter. Men jag heter fireball Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 (redigerat) förlåt, jag såg inte att d sog att vi skulle skriva vad vi heter. Men jag heter fireballmmm....jag ska försöka hitta habbo fusk här hittade jag men nån får översätta: ok this is an internet game played with credits. I have found a way to get credits with out paying for them- there very cheap in canada or usa- ok all you gotta go isgo to the title screen after you logged in then open your purse press F5 or you can prefor this same action be holding ctrl+alt+e Redigerat 13 Mars 2004 av b Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MetoC7 Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 (b @ 13/03-2004 11:00:09) förlåt, jag såg inte att d sog att vi skulle skriva vad vi heter. Men jag heter fireball mmm.... jag ska försöka hitta habbo fusk här hittade jag men nån får översätta: ok this is an internet game played with credits. I have found a way to get credits with out paying for them- there very cheap in canada or usa- ok all you gotta go isgo to the title screen after you logged in then open your purse press F5 or you can prefor this same action be holding ctrl+alt+e Skulle du kunna skriva om det där så man förstår stavningen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 (MetoC7 @ 13/03-2004 12:31:22) (b @ 13/03-2004 11:00:09) förlåt, jag såg inte att d sog att vi skulle skriva vad vi heter. Men jag heter fireball mmm.... jag ska försöka hitta habbo fusk här hittade jag men nån får översätta: ok this is an internet game played with credits. I have found a way to get credits with out paying for them- there very cheap in canada or usa- ok all you gotta go isgo to the title screen after you logged in then open your purse press F5 or you can prefor this same action be holding ctrl+alt+e Skulle du kunna skriva om det där så man förstår stavningen? men jag vet väll inte vad han/hon som har skrivit menar med det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drage Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 jag vann en tävling en gång på habbo men jag vet inte att jag va med jag fick bara ett sms som det stog att jag har köpt en tv och jag heter tao-baibai Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Jag heter polisna och är hc :lol: <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 jag har hetit kakarott en veget0 en majin-vegeta den hade hc jag blev hackad en maffia-124 jag blev hackad den hade hc nu super-gogeta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid Desiré Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 (b @ 13/03-2004 11:00:09) förlåt, jag såg inte att d sog att vi skulle skriva vad vi heter. Men jag heter fireball mmm.... jag ska försöka hitta habbo fusk här hittade jag men nån får översätta: ok this is an internet game played with credits. I have found a way to get credits with out paying for them- there very cheap in canada or usa- ok all you gotta go isgo to the title screen after you logged in then open your purse press F5 or you can prefor this same action be holding ctrl+alt+e Det står: ok det här är ett internet spel med pengar. Jag har hittat ett sätt att få pengar utan att betala för dom- Dom är väldgit biliga i USA och canada- ok allt du behöver göra är att gå till titel sidan efter att du loggat n sen öppnar du penga påsen och trycker F5 eller så kan du trycka ctr+alt+e Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Jag heter: Sebbeking93! Mitt hotel rum heter: The king room! Vad heter era rum? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rex92 Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Jag heter Filip-92 Jag har ett jätte coolt jobb The koops® Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drage Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 jag har hetit kakarott en veget0 en majin-vegeta den hade hc jag blev hackad en maffia-124 jag blev hackad den hade hc nu super-gogeta blev du hackad av 127 maffian? jag hacka dom för dom hacka andra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg