💬
Logga in
Fuska.se

Habbo Hotel Fusk

231 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 0 · Nykomling

ja heter Lipaxi på Habbohotell och jag säger er FUSKA INTE!! ni blir bara portade

omöjligt o komma undan när man cheatar så står det "cheats.." och det är ett skydd som Habbohotel har gjort så den som cheatar kommer typ säga "cheats.." vart femte minut och då kan vem som helst som ser dig anmäla så lönlöst o försöka

Nivå 0 · Nykomling

du hittar på som en åsna...

faktum är att ett ip-blockeringsprogram kan stoppa allt de där även om de skulle funnits...

28 Jan 2006
Nivå 0 · Nykomling

EE asså min bror och jag har samma nätvärk och dom portade hans ip och vi har samma ip så nu är jag med portad för evigt!!!! :( han lämna bara ut sin e-post så blev han portad! :( Vet någon hur jag få bort det? :unsure: kan någon hjälpa mig? :unsure:

Nivå 0 · Nykomling

Suck suck suck...

Det finns inga "fusk" till Habbo! Och nej, man kan inte "ta bort" en portning!

Läs på lite!

/GamerGirl - SuperMallan

30 Jan 2006
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

vet ni habbo hotel fusk skriv dem här om ni vill.och vad heter ni på habbo hotel

Jag hette L.O.B.O Jag var en av dem rikaste på habbo

jag köpte aldrig :P

Fett grymt jag hittade en sida hur man kunde vara cs habbo

men det var förut :P

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Man kan bara ändra saker och ändra namn på saker med ArtMoney på Habbo.

Och jag tror det är bara du som ser det när man gjort det.

OKEEEJ MEN KAN DU SÄGA HUR :D
31 Jan 2006
Nivå 0 · Nykomling

Det är olagligt att använda Artmoney! :angry: Så sluta fråga.

6 Mar 2006
Nivå 0 · Nykomling

jag vet ett fusk :kung: utan att använda artmoney eller nått :kung: jag fick fram ett fusk på den här sidan :D. fast det är ganska stor channs att man bli portad :( den som vill veta fusket adda [email protected] på msn

7 Mar 2006
↗ till inlägget

jag vet ett fusk :kung:  utan att använda artmoney eller nått :kung:  jag fick fram ett fusk på den här sidan :D. fast det är ganska stor channs att man bli portad :(  den som vill veta fusket adda [email protected] på msn

Men om du inte ljuger säg det här då ffs!

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

jag vet ett fusk :kung:  utan att använda artmoney eller nått :kung:  jag fick fram ett fusk på den här sidan :D. fast det är ganska stor channs att man bli portad :(  den som vill veta fusket adda [email protected] på msn

Vad det inte du som frågade efter fusk. <_<

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

dem borde ha som på den engelska habbo hotel att 10 habbo mynt kostar 1$ då borde det kosta 1 krona för tio mynt

7kr 10 mynt.. LOOOL

8 Mar 2006
Nivå 0 · Nykomling

Nu räcker det. Jag gissar på att det inte finns några fusk för det brukar det inte finnas till online-spel om man inte försöker hacka sig in i databasen på något sätt. Och att försöka göra något sådant är inte lagligt så detta får ni disskutera på någon annan sida.

*låst*

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.