💬
Logga in
Fuska.se

Hjälp Med Counter-strike 1.6

9 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Hej Jag jag har ett problem med cs när server laddar och den kommer till Parsing Game Info så hackar den

pls I NEED HELP är det någon som har samma problem eller någon som kan hjälpa mig!!!!

Nivå 4 · Lärling

Ne vet bara att du skrivit i fel forum...

14 Sep 2007
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #3

cOUNTER-STRIKE fungerar igen JIPPPI :rolleyes: :rolleyes:

Nivå 3 · Lärling

jag har ett annat problem jag får inte upp några servrar på serverlista har jag tur får jag upp 1 server någon som vet vad som e fel??

Nivå 6 · Fuskare

har samma problem som du g1zm0. hatar det.... och sen kan jag inte logga in på vissa servrar heller. och nej jag är inte bannad det står typ: failed to contact game server. det är nästan värre för när några polare går in på nån server och jag ska joina så går det inte... <_<

Först ta bort allt cs och steam innehåll från datorn sen tar du och ominstallerar... Om det inte funkar gå in i mapen och hitta server mapen och se om det är ändrat

Ta bort DLL i mappen > Ressa

15 Sep 2007
Nivå 3 · Lärling

nu får jag in servrar vet inte vad som var felet men det funkar nu jallefall

Nivå 6 · Fuskare

gjorde du som de sa eller det bara fixade sig själv?

16 Sep 2007
Nivå 2 · Novis

Jag vet vad som e felet.. Första gången man installerat den så kommer den dit du sa " parsing game info " nånting.. då ska ni låta den stå.. tillslut så fortsätter den kanske efter 20 sec eller så kommer det connection Timed out o ifall du får timed out så connecta igen så ska det inte hacka : )

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in