scream Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 vet nån en guid skriv den här Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manezz Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 Har du metal gear solid till playstation så ska du ha fått ett dubbelfodral me (det är nämligen två skivor till det om du inte har det bränt!). Men jag har en guide till det fast den är på engelska! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 6 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 HAR DU FASTNAT Nånstans eller fråga mig isåfall jAG HAR VARVAT DET 7 GÅNGER Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mehere Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 Om du säger var du är kanske det är möjligt att vi kan hjälpa dig... Själv tycker jag faktist att Metal gear Solid är urenkelt jämfört med Metal Gear Solid 2 till PS2... Säg bara inte att du fastnat i början... :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg