Hoppa till innehåll

Tänkte Köpa Ny Mus Men Böhver Lite Hjälp


DiRtY
 Dela

Rekommendera inlägg

jag har en diamondback magma (eller salamander red som det står på den skitsnygga kartongen)

 

Jo, det är ju den skitsnygga kartongen vi använder och inte musen -_-

 

Själv kör jag med en HP trådlös lasermus - Funkar skitbra. Fattar inte hur jag ens kunde spela med en sladddriven mus förut :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja, men så lär den ha ca 600DPI också, visst, du kanske itne märker nåt eftersom du inte har haft nåt annat, men jag skulle bli jävligt less (sitter med en sån nu, usch)

'noppe den har 800dpi och riktigt skön skit bra för 140 spänn!!!

 

800DPI är hälften av det jag kräver som minimum....
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag kör på en HP trådlös lasermus^^ skall dock bytas ut snarast.... orkar inte me massa "byt ut batteriet i din trådlösa mus" medelanden när jag spelar :/ ....

Förstår vad du menar :P Vi köpte 4 laddningsbara batterier till den då de tar slut typ hela tiden ;) Men nu funkar det bra, när de två första är slut så sätter vi dem på laddning och lägger i de andra - Sen byter vi.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag kör på en HP trådlös lasermus^^ skall dock bytas ut snarast.... orkar inte me massa "byt ut batteriet i din trådlösa mus" medelanden när jag spelar :/ ....

Förstår vad du menar :P Vi köpte 4 laddningsbara batterier till den då de tar slut typ hela tiden ;) Men nu funkar det bra, när de två första är slut så sätter vi dem på laddning och lägger i de andra - Sen byter vi.

 

 

A så gör jag me.... men när jag startar CS så tar batteriet slut på nolltid:/ ..... de gansa irriterande, men annars funkar det ju väldigt bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...