The Moose Skrivet 30 September 2007 Rapport Dela Skrivet 30 September 2007 Jag fick min på realesen!! Min legendary beställd från spelbutiken :D Min hjälm sitter som ett smäck i mitt rum :D Gillar alla themes och gamer pics som man fick med. Visste ni att man får med en jätte stor plansch om man köper legendary. Den är typ 1m hög med masterchief på. Kan du inte fixa bild på den? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 Jag fick min på realesen!! Min legendary beställd från spelbutiken :D Min hjälm sitter som ett smäck i mitt rum :D Gillar alla themes och gamer pics som man fick med. Visste ni att man får med en jätte stor plansch om man köper legendary. Den är typ 1m hög med masterchief på. Kan du inte fixa bild på den? :) f*n, jag skulle ha köpt legendary! Men jag har inte råd. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 2 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2007 Jag kan försöka hitta en bild på internet, annars tar jag en bild själv. Kan säga att det är ungefär halva bilden av framsidan som är på Halo 3 den vanliga verisionen. Hitta en bild på allt som kommer med i legendary: http://www.neowin.net/forum/index.php?show...#entry588876646 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 3 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2007 Jag kan försöka hitta en bild på internet, annars tar jag en bild själv. Kan säga att det är ungefär halva bilden av framsidan som är på Halo 3 den vanliga verisionen. Hitta en bild på allt som kommer med i legendary: http://www.neowin.net/forum/index.php?show...#entry588876646 Coolt, nu blev jag sugen på att skaffa legendary. Vad ska man göra med dom 2 skivorna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lagge_92 Skrivet 4 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2007 Ni skulle inte gnälla om det om ni visste vad som precis hände mig! Mitt xBox har varit på lagning i två månader i tyskland för "the red ring of death" Så för två veckor sedan fick jag tillbaka det... Idag fick jag mitt halo 3 som jag hade legat sämnlös i dagarför, och dräglat över trailers... Och sedan när jag stoppade i skivan och hade spelat i ungefär tjugo minuter fryser min box, när jag sedan försöker sätta på den igen har dom tre j*vla lysena kommit tillbaka... Så nu när jag har pratat med supporten igen visar det sig att jag får skicka iväg min box igen... vilket betyder att jag inte kan testa mitt Halo 3 på 1 till 2 månader extra!!! HJÄLP JAG BLIR SINNESSJUK!!! -slut- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 Samma sak hände med SFrisks box Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 5 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 Om det här är till hjälp så kan jag säga att väntetiden går i perioder, när jag skicka in min box första gången fick jag den samma vecka, sen nu sist jag skicka in den så fick jag den inom 2 veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lagge_92 Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 hmm... för mig tog det nästan två månader innan jag fick min, hoppas det bara tar två veckor den här gången... JAG VILL TESTA HALO3!! :yucky: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 Ni skulle inte gnälla om det om ni visste vad som precis hände mig! Mitt xBox har varit på lagning i två månader i tyskland för "the red ring of death" Så för två veckor sedan fick jag tillbaka det... Idag fick jag mitt halo 3 som jag hade legat sämnlös i dagarför, och dräglat över trailers... Och sedan när jag stoppade i skivan och hade spelat i ungefär tjugo minuter fryser min box, när jag sedan försöker sätta på den igen har dom tre j*vla lysena kommit tillbaka... Så nu när jag har pratat med supporten igen visar det sig att jag får skicka iväg min box igen... vilket betyder att jag inte kan testa mitt Halo 3 på 1 till 2 månader extra!!! HJÄLP JAG BLIR SINNESSJUK!!! -slut- Det känns bara som sådana problem kan hända Xbox 360, känner för dig. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ale92 Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 Ni skulle inte gnälla om det om ni visste vad som precis hände mig! Mitt xBox har varit på lagning i två månader i tyskland för "the red ring of death" Så för två veckor sedan fick jag tillbaka det... Idag fick jag mitt halo 3 som jag hade legat sämnlös i dagarför, och dräglat över trailers... Och sedan när jag stoppade i skivan och hade spelat i ungefär tjugo minuter fryser min box, när jag sedan försöker sätta på den igen har dom tre j*vla lysena kommit tillbaka... Så nu när jag har pratat med supporten igen visar det sig att jag får skicka iväg min box igen... vilket betyder att jag inte kan testa mitt Halo 3 på 1 till 2 månader extra!!! HJÄLP JAG BLIR SINNESSJUK!!! -slut- så J*vla fult, lider med dig =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 Har varit i nästan samma situation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 7 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2007 Fick mitt Guitar Hero II när 360 var på lagning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.