💬
Logga in
Fuska.se

Loggas Ut Hela Tiden!

14 svar · startad

Nivå 9 · Veteranfuskare
Trådstartare #1

Jag har loggats ut mer än 3 ggr nu! :o

Vad är det som händer. :(

Antingen problem med kakor, Ta bort alla dina kakor. Så borde det funka ;P

Nivå 9 · Veteranfuskare
Trådstartare #3

Gjort det, jag tror jag vet vad problemet är nu, Nico har gett mig virus/spyware!

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare

Nico? Varför?

Nivå 9 · Veteranfuskare

Det har jag då inte, herregud...

Problem med cookies låter det som, prova byt webbläsare och se om det funkar bättre.

Mjo.Ibland när jag klickar bakåt i webbläsaren :iluvff: så loggas jag ut automatics. :o

Nivå 6 · Fuskare

Men, det händer med mig ibland också! Det gör det ibland!

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Gjort det, jag tror jag vet vad problemet är nu, Nico har gett mig virus/spyware!

Vilket antivirus använder du och vad har du för inställningar när det gäller cookies?

Nivå 41 · Överlegend Bossen Admin

Att man loggas ut kan även bero på att någon annan samtidigt försöker använda ditt konto på en annan dator ;)

23 Sep 2007
Nivå 9 · Veteranfuskare
Trådstartare #10

När jag laddade ner en fil hade den namnet index.php eller nått sånt och sen loggades jag ut från fuska och skrivaren skrev ut hela sidan! :angry:

Nivå 11 · Veteranfuskare

Detta händer inte mej =O

Brukar aldrig radera mina kakor <3

Senast ändrad:

Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

När jag laddade ner en fil hade den namnet index.php eller nått sånt och sen loggades jag ut från fuska och skrivaren skrev ut hela sidan! :angry:

Du loggades ut från sidan, innebär det att problemet inte har fortsatt? I annat fall, skriv sådant som möjligtvis kan tillföra något nytt till ämnet som kan lösa problemet istället.

24 Sep 2007
Nivå 9 · Veteranfuskare
Trådstartare #13

Nej, det har inte fortsatt, men så fort jag laddar ner filen så loggas jag ut och min skrivare skriver ut sidan. :unsure:

Har också problem med att ladda ner bifogade filer från fuskas server eftersom de inte fungerar när jag har laddat ner dem.

Senast ändrad:

Nivå 9 · Veteranfuskare

Klicka bara på länken för att öppna filen, vill du sedan spara filen och sidan inte frågar om du vill göra det, välj Arkiv > Spara sida som. Funkar oftast för mig ;)

25 Sep 2007
Nivå 9 · Veteranfuskare
Trådstartare #15

nej asså jag tryckte på länken till filen, wmp startas och säger att filen är trasig eller något, jag loggas ut ifråg fuska och skrivaren skriver ut sidan. När jag sparar den istället sparas den som index.php eller liknande. :(

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in