💬
Logga in
Fuska.se

Jag Orkar f*n Inte Gymnasiet

26 svar · startad

Nivå 7 · Fuskare

Gör som du vill. Rekommendera också att du läser klart gymnasiet, men det är ju ditt egna beslut. Ingen ska tvinga dig att läsa om du inte vill det. Däremot kommer du få bättre jobb när du går ut gymnasiet än när du hoppar av.

20 May 2008

jag kanske inte ens komma in på gymnasiet "-.- jag suger i alla ämnen förutom engelska och svenska... så gåå gymnasiet, tänk att det finns många som inte kommer in och så gärna vill det...

21 May 2008
Nivå 7 · Fuskare

Några jag känner har sagt att det är jobbigast i första ring.

29 May 2008
Nivå 9 · Veteranfuskare

Du måste tänka på ditt jobb och framtid. Gå på gymnasiet så får du ett ganska bra jobb så kanske du slipper universitetet.

Nivå 11 · Veteranfuskare

Kom igen grabben ryck upp dig. Tänk på din framtid. Du vill väl inte gå som gatsopare eller något. (Menar inget illa om gatsopare, de är hur goa som helst.) Kom igen, det är bara att kom upp i varv och köra igång igen.

Nivå 3 · Lärling

Gymnasiet är ju frivilligt, de är däremot inte alla 9 år i grundskolan. När man slutar 9:an tänker man: Slut på slaveriet i plugget! Men sen går man frivilligt i skolan i gymnasiet, vilket skulle kunna kännas lite onödigt. Men de är värt de! Min morbror hoppa gymnasiet å har kört ut tidningar å paket sedan dess. Han klarar sig ju dock fin fint, men ju mer stålar = mer nöjen. Så 3 år i plugget extra kanske är värt det. Tänk så!

31 May 2008
Nivå 1 · Novis

Hehe, det verkar jobbigt :P

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in