💬
Logga in
Fuska.se

Zelda The Wind Waker

53 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #41

Gör jag inte!

Nivå 9 · Veteranfuskare

kanske har du fotat fel gubbe

21 Mar 2004
Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #43

Kanske det vem ska jag fota jag fotat en gubbe som börgar att sitta på en bänk sedan går neråt till lådan

Nivå 9 · Veteranfuskare

du ska stå rätt långt bort när du fotar honom...

det finns en annan gubbe i cafét ovanför eskimåens shop...du ska rulla in i väggen och precis när han blir sur ska du fota honom

Nivå 11 · Veteranfuskare

Eller kasta kruka eller välta ner eb mug

Nivå 0 · Nykomling

Hur klarar man det stora huvudet i Earth Tempel????

Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi

Om du menar bossen så ska du först skjuta ljus på honom med mirrror shield, och sen plocka upp honom och kasta honom på taggarna, sen ska du döda dom små grejerna som kommer ur honom (asbra om du har special svingen)

Nivå 0 · Nykomling

Jag menar det där huvudet med två ögon som man med hjälp av fågelflickan kan få halva huvudet att lysa genom att använda hennes musik instrument och rikta en stråle i ögat på honom!!!!!!! Hur gör man för att få hela huvudet att lysa??????

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #49

Har du tagit melodis instrument siktat det mot röken gått neroch slagit till den där saken i golvet?

Om du gör det öppnas en dörr gå in i den få en nyckel gå till baka öppna den andra dörren döda alla finder i sista rummet ta mirror shild sen tar du melodi och riktar ljuset mot ett öga sen tar du din sköld och riktar mot det andra

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #50

Tack Ska prova hur långt bort ska man stå?

Nivå 0 · Nykomling

JAg ska prova det, tack så mycke!!!!!!

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #52

Ingen orsak kan någon hjälpa mej mä?

Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi

Med vad? Jag har precis klarat wind templet och letar triforce bitar..

Nivå 7 · Fuskare

det är bättre om du letar efter kartorna först.. dom gör så att du vet var triforcebitarna är :)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in