Fis honom i huvudet och säg att han luktar fotsvett..
Bästa Kompisarna
hahaha, den va braFis honom i huvudet och säg att han luktar fotsvett..
du e bäst popcorn... :lol: :lol: :lol: lägg en isbit inne i hans kalsingar och säg till alla att han har pissat på sig lol! då får han det allt kallt om *du vet vad!* hehe...
Jag är rolig, jag vet.
Fyll era vatten pumpar på skolan med isbitar, han kommer och ska tvätta händerna, han blir kall. Då är det perfekt att skrika:
- Du killen! är du kall om händer så ta dej om din lilla pung, det borde vara stor plats mellan benen på dej hos din lilla flingeflong!!!!!
jag och min bästis var ovänner utan att jag hade gjort något :angry:
Fast sen blev vi vänner :P Fast hon skyller allt på mig :(
Men det kan ju vara det att den kompisen har blivit bättre vän med någon annan som inte gillar dig.
Jag börja bråka med en kille och han skyllde på mig!!!
Det var han som började disskutionen!!!
Sen blev vi vänner.
En i 2:an Försöker mobba mig och en annan i min klass
Men jag blir ofta ovänn med min bästis Robin
ja blev ovänn med min bästa kompis men ingen av oss vågade säga förlåt så efter ett halvår skickade jag ett sms och i det sa jag förlåt och det sa han också och då blev vi vänner igen.
Igår slog jag ner en kille 5 gånger. :)
Han störde mig så han fick skylla sig själv.
Hej!
Jag blir ovän med min vän varje vecka, men vi blir alltid vänner tillslut.
Tycker synd om dig som skrev detta ämnet.
hehe du mena mig va?? hehe fast oftast e det ju så att vi blir vänner inann dagen e slut! :D fast det kan ju hända att vi sticker varandra me pennor och nyps och bonkar på varnadra o sånt, men det gör vi bara för att vi e bästa kopmpisar!! :lol:
nåt måpste du ha gjort om han är arg på dig!
vem pratar du me?? citera alltid när du vill komentera nåt!! så att man förstår vem du pratar me!nåt måpste du ha gjort om han är arg på dig!
När jag var liten så kom jag på ett eget motto! :D
"Du blir ovän idag men blir vän imorgon!"
Konstigt va? :P
ne den var bra tycker jag! det där mottot passar på mig och jonashj!
Tackar :D
:unsure: Det hände faktikst idag för mig snyft
jag har också varit det. :( :unsure:Är det bara jag som har blivit ovänn med mina bästa kompisar utan att jag gjorde något???, då får jag vara ensam i skolan och ensam ute.....