:S men asså du håller väll med bara kolla på hans inlägg LOL! Han har dissat sig själv 157 ggr
Säljer 5mil För 5fm
Okej... då vet man ju det...
Oracle: Han har inte dissat sig själv, det e bara du som ska vara "störst och bäst" hela tiden.
Ok vad är detta "trög jag? jag visade en länk där han visade att han hade pengarna och då skriver du: han har visat. precis när jag har visat att han har visat!" Sen kan du ta och läsa det jag skrev i inlägget innan
Oracle du överdriver, båda ni måste släppa det där löjliga tjafset. Och Mithril , jag vet inte varför jag ska tro dej. Visst även om du har alla saker du påstår dej ha så har du ju knappast tjänat själv eftersom du haft så många scamming trådar här på fuska.
oracle nu har du gått lite för långt kom ner från himmlen lite.
Skulle möjligtvis skrivit "just det" men då börjar han igen. Snälla mithril kan jag inte få köpa rs cash?
ska se vad som blir över så kanse du kan få nåra hundra k:D
Ajja Luxaxis Förlåt då...
P.S Mithil xD Men asså ska snart få 1500 fm av en användare Så du får 4000 fm för 5 m
Tack (men snälla jag heter Luxaxix inte luxaxis!)
Det är typ fler än 150 på fuska som säger luxaxis XD
Jo jag vet, men jag kan ju inte direkt starta en tråd där jag säger vad jag heter ;)
↗ till inläggetJo jag vet, men jag kan ju inte direkt starta en tråd där jag säger vad jag heter ;)
XD + mithril kanske om du svarar?
↗ till inläggetvad är de?↗ till inläggetJo jag vet, men jag kan ju inte direkt starta en tråd där jag säger vad jag heter ;)
XD + mithril kanske om du svarar?
OMG jag skrev: "Mithil xD Men asså ska snart få 1500 fm av en användare Så du får 4000 fm för 4m"
↗ till inläggetvill nog ha lite mer tar irl cash ocksåOMG jag skrev: "Mithil xD Men asså ska snart få 1500 fm av en användare Så du får 4000 fm för 4m"
Mithril, för typ 1 månad sen stod det att du var P11.
har inte varit ine på fuska 2 månader lol?
Men för typ 2 månader sen då, det stod iallafall P11 eller yngre tom.
nej det gjorde det inte har alltid varit så,vad har detta med detta trådet att göra inga offtopic please.