💬
Logga in
Fuska.se

Hur Får Jag Bort Detta Programet?

13 svar · startad

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #1

Hejsan...

Jag var borta i 2 veckore och min bror har instllerat ett virus program på datorn som jag inte kan ta bort..... Så jag behöver lite hjälp för att få bort programet.

1. Har kollat i mappen för unstall.exe fillen men den finns inte med i mappen :S

2. Kan ej ta bort från lägg till och ta bort program på själva windows :S

Så jag undrar hur man får bort programet :S

Tack för hjälpen...

Nivå 6 · Fuskare

bara en fråga, vad heter programmet?

Nivå 4 · Lärling

Aa, vad heter det, är du säker på att det är ett virus? Har du scannat den?

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #4

asså de virus program ingen virus :P.... Den heter Panda titanium 2006...

Nivå 1 · Novis

Isf är det väl bara bra att ha ett till virus skydd? Men du har säkert dina anledningar att få bort det.

I värsta fall (om du VÄRKLIGEN vill få bort det) så får du väl omformatera eller vad det heter?

aja...

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #6

du mennar formatera om windows....De kan jag inte göra eftersom jag har saker som jag måste ha och det är inte lite :S.. men ajja om de inte går bort såfår vi ha den ändå :P...

Tack ändå för hjälpen :D

Nivå 9 · Veteranfuskare

radera alla filer med det =P

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #8

Windows använder den vet inte hur så de går ej radera mappen :S.. ska förska igen för atta radera den :P

Nivå 10 · Veteranfuskare

Starta windows i felsäkert läge så kan du ta bort programmet.

Nivå 4 · Lärling

Jag kunde iaf ta bort Panda AV på Kontrollpanelen(Lägg till/ta bort program). Sen så avråder jag dej att ta bort det om du inte har nåt annat antivirus.

2 Oct 2007

Ta hela mappen och släng skiten annars kan du ta och starta windows i felsäkert läge och ta bort det (SOM BOFF SA)

Nivå 3 · Lärling

ctrl alt delete.. sen leta efter panda antivirus processen och avsluta den.. kanske funkar om den finns där?

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #14

Tack för hjälpen :D nu är dne borta :) tog bort den från felsökläge :D

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in