💬
Logga in
Fuska.se

Träna Vilka Skills?

27 svar · startad

Nivå 3 · Lärling

Träna mining och smithing, det gör jag på en av mina gubbar.

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #22

lol...men nån som skulle vilja göra dragon slayer åt mej?

Nivå 6 · Fuskare

Du har gjort två inlägg där du skriver det P.S kolla ditt egna ämne om det

7 Oct 2007
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

stämmer rätt bra det du! men måste bara påpeka att man inte ska mobba def noobsen (är det själv) det har gett mej väldigt många fördelar!!! jag är 40´defens och 40 attack och typ 49 str. tränar bara str o´(och magi, prayer, range och hp då)

Mobba? Varje gång jag fightas med nån så frågar de efter min def lvl lol. Jag har 87 att,str och def på min main. Jag håller de på samma nivå. :D

Haha, varje gång när man äger sönder ngn i duel arena så börjar dom komma med, omg, freaking nuub, omg stop praying nuub you mom. Sen frågar dom alltid efter def lvl när man fightas ;D
Nivå 6 · Fuskare

Inte för att jag är mem, men när jag slåss i Wildy så ser dom alltid min fulll rune så när jag frågar om man ska fightas så säger dom typ: Jag slåss inte mot defense noobs! lite störande!!!

8 Oct 2007
Nivå 4 · Lärling

Då borde du träna din gubbe lite. har du def 40? Kör då din str till ungefär 70-80 och attacken till 50-60. Då blir du väll ungefär lv 70 och då kommer fler vilja slåss med dig.

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Inte för att jag är mem, men när jag slåss i Wildy så ser dom alltid min fulll rune så när jag frågar om man ska fightas så säger dom typ: Jag slåss inte mot defense noobs! lite störande!!!

Bli memb, ingen säger så i memb worlds efter som alla är def nubz i memb worlds.

Igår sa jag till en kille som sprang när jag pkade han ; Freaking defence nuub ;D

Nivå 6 · Fuskare

Men jag slåss inte så ofta nuföritden och dessutom brukar de som kommer upp i lvl 50, träna defensen så det är lugnt, annars så slåss jag inte i wildy så mycket nu förtiden!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in