💬
Logga in
Fuska.se

Superman Retuns

24 svar · startad · 🔒 låst

Trådstartare #21
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Sorry ifall jag var ganska mycket ifrån ämnet men jag sa bara vad jag tyckte om spelet

Du behöver inte be om ursäkt, alla har väll rätt att säga vad du tycker om spelet. :)

Jo han ska be om ursäkt. För om ni går oftopic får man en varning och det står i reglerna att man inte ska gå oftopic och diskutera topicen inte spelet ffs.

När gick vi offtopic?

Du går ju offtopic nu med det där inlägget du precis skrev eller hur.

ni gick offtopic direkt efter första inlägget.Om du tittar igen så ser du att efter frågan börga ni svara hur dåligt spelet är och det e off topic :meddum:
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Sorry ifall jag var ganska mycket ifrån ämnet men jag sa bara vad jag tyckte om spelet

Du behöver inte be om ursäkt, alla har väll rätt att säga vad du tycker om spelet. :)

Jo han ska be om ursäkt. För om ni går oftopic får man en varning och det står i reglerna att man inte ska gå oftopic och diskutera topicen inte spelet ffs.

f*n va töntig du e <_< ska du anmäla dom för att dom går offtopic elr? <_<

Tro mig, jag vet så f*n mkt bättren dig på om detta forumet. Offtopic är emot reglerna så ja? Lilla tönt

↗ till inlägget

Tro mig, jag vet så f*n mkt bättren dig på om detta forumet. Offtopic är emot reglerna så ja? Lilla tönt

Hahahaha :meddum: :D

↗ till inlägget
↗ till inlägget

När gick vi offtopic?

Du går ju offtopic nu med det där inlägget du precis skrev eller hur.

ni gick offtopic direkt efter första inlägget.Om du tittar igen så ser du att efter frågan börga ni svara hur dåligt spelet är och det e off topic :meddum:

Sant men vi går inte offtopic så man får en varning som den andra clownen säger.

10 Oct 2007
Moderator Moderator

Mycket spam och off topic i tråden, låser denna. Skärpning om ni vill ha kvar trådar.

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.