💬
Logga in
Fuska.se

Tekken 3

42 svar · startad

Nivå 4 · Lärling

"Stocken" heter Mokujin om du undrar...

Vad menar du?? Om man vill byta kläder på sin gubbe gör man det i välj menyn, på arcade mode och på alla andra 1player mode så trycker du antingen Trekant/Fyrkant eller Kryss/Ring för att få andra dräkter, om din spelare har extra dräkt är det på trekant du trycker för att få den.. Samma sak gör man på Vs mode också..

23 Nov 2003
Nivå 0 · Nykomling

tror han menar om stocken ska härma någon annan

Nivå 4 · Lärling

Jo men dibbe, det kan man ju inte! Det är en slump vem Mokujin härmar, man väljer han och sen blir det Random ;)

26 Nov 2003
Nivå 3 · Lärling

ja det vet väll alla för man kan få vem tusan som helst jag fick DR.B en gång utan att jag hade honom varför vet jag inte

Nivå 6 · Fuskare

jag fick tiger fast jag inte hade honom;)

med mokujin så blir man ju vem som helst även om man inte har den...

28 Nov 2003
Nivå 4 · Lärling

Va? Möjligt, men jag vet inte, jag har alltid börjat spela med mokujin när jag fått alla gubbar (Klarar om spelet) alltså har jag inte testat med honom när jag inte hade alla gubbar.. Så det är väl därför jag inte vetat de ;)

Nivå 3 · Lärling

mmm det kanske är därför men vem vet då får helt enkelt prova nån gång men man har 1 chans på tp 300 att få honom

29 Nov 2003
Nivå 4 · Lärling

Chans på 300 att få vem?

Det är la lika stor chans med att få vem som helst me Mokujin..

Nivå 3 · Lärling

inte om man inte har dom då är det mkt svårare kan jag lova dig men du kan ju köra nytt och prova

Nivå 4 · Lärling

Det har jag redan gjort, och det är ingen större chans till det..

Nivå 1 · Novis

jag tycker tekken spelen blir tråkigt efter ett tag men sen om man inte kör på ca 3 månader så blir det ju kl ju

Nivå 6 · Fuskare

men så länge man inte bara fegar när man slåss kan man ha kul länge!

Nivå 1 · Novis

jad et kan man ju du och jag har ju ganska kul men det var ju ett tag sen vi körde det eller=

Nivå 6 · Fuskare

njae... men ingen chatt i forumet nu!! då får vi varningar!

30 Nov 2003
Nivå 3 · Lärling

jaha joy men du kan ju hålla på ett tag med att få DR.B genom mokujin själv var jag bra med alla gubbar i spelet men nu lirar jag bara 4:an

Nivå 4 · Lärling

men vet du vad, jag bryr mej inte ändå, jag är aldrig Mokujin och jag struntar i om jag inte får Dr. B. med honom, om jag så gärna vill det kan jag ju använda Dr.B. himself!

4 Dec 2003
jaha joy men du kan ju hålla på ett tag med att få DR.B genom mokujin själv var jag bra med alla gubbar i spelet men nu lirar jag bara 4:an

Fyran går bara till PS2 ju! Så varför skriver du det här? Jag har ett PS, men jag kör inte så ofta, och jag har Tecken 2 & 3, och jag vill spela 1:an! Nån som har det här? Jag kanske köper det någon gång, kanske inte. För jag vet inte, och säg om det är bra eller dåligt, för jag vill inte köpa ett spel och ha blivit lurad.

Nivå 4 · Lärling

Du ska inte skylla på andra Might när du själv skriver om Tekken 1 & 2 när det är en Tekken 3 tråd, ibland får man ju tänka sig för lite...

9 Dec 2003
Du ska inte skylla på andra Might när du själv skriver om Tekken 1 & 2 när det är en Tekken 3 tråd, ibland får man ju tänka sig för lite...

Förlåt! Jag kunde bara inte låta bli! Jag ska bättra mej! :lol:

15 Dec 2003
Nivå 2 · Novis

Tekken 3 är lätt

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in