Hoppa till innehåll

Vilken Lvl Ska Man Va For Boosta?


Str4ndB3rg
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Kaktus-Killen

Vilken level ska man va for boostai RFC??

Vilken klass er best att boosta?

For jag er Warlock er bara i lvl 32, men ner kan verkligen borja boosta? :rolleyes:

 

warlock er ganska segt att boosta med elr,for warrior kan ju bara springa in i heala bundet typ, so er det vert att boosta ner man er warlock? <_<

 

ordet "boosta" 6 ggr i lika många meningar, grattis =3

 

bara fyra meningar meningar?

 

nja 5, räknade med topic, sen råkade jag väl läsa ett komma som en punkt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 32
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Vilken level ska man va for boostai RFC??

Vilken klass er best att boosta?

For jag er Warlock er bara i lvl 32, men ner kan verkligen borja boosta? :rolleyes:

 

warlock er ganska segt att boosta med elr,for warrior kan ju bara springa in i heala bundet typ, so er det vert att boosta ner man er warlock? <_<

 

ordet "boosta" 6 ggr i lika många meningar, grattis =3

 

bara fyra meningar meningar?

 

nja 5, räknade med topic, sen råkade jag väl läsa ett komma som en punkt

 

men vem f*n bryr sig, stfu please -.-

 

Topic: DM lvl 40+, SFK lvl 40-45+?, Wailing Caverns 40-45+?, RFK (den till vänster om jag tänker på rätt) lvl 40-45+?, RFD lvl 45-50+? men beror på vilken class man är, men warlock är ganska bra, dotta alla sen håll dig vid liv med void eller felguard

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Erm nej

Prot Paladin är skitbra för grinding, pulla 20 mobs.. ta på den dära auran och heala när det skulle behövas

retribution eller devotation? och eldsaken under sig är väl typ concenration eller nå sånt har en 18 BE Pala och tror det är i 20 jag får concenration

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kaktus-Killen

Vilken level ska man va for boostai RFC??

Vilken klass er best att boosta?

For jag er Warlock er bara i lvl 32, men ner kan verkligen borja boosta? :rolleyes:

 

warlock er ganska segt att boosta med elr,for warrior kan ju bara springa in i heala bundet typ, so er det vert att boosta ner man er warlock? <_<

 

ordet "boosta" 6 ggr i lika många meningar, grattis =3

 

bara fyra meningar meningar?

 

nja 5, räknade med topic, sen råkade jag väl läsa ett komma som en punkt

 

men vem f*n bryr sig, stfu please -.-

 

Topic: DM lvl 40+, SFK lvl 40-45+?, Wailing Caverns 40-45+?, RFK (den till vänster om jag tänker på rätt) lvl 40-45+?, RFD lvl 45-50+? men beror på vilken class man är, men warlock är ganska bra, dotta alla sen håll dig vid liv med void eller felguard

 

och tydligen brydde du dig då du var tvungen att gnälla på mig, då ja svarade på hans svar.

gnällspik

 

EDIT tog bort, "tyst slyna" XD kanske lät lite väl .. =3

Redigerat av Kaktus-Killen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vilken level ska man va for boostai RFC??

Vilken klass er best att boosta?

For jag er Warlock er bara i lvl 32, men ner kan verkligen borja boosta? :rolleyes:

 

warlock er ganska segt att boosta med elr,for warrior kan ju bara springa in i heala bundet typ, so er det vert att boosta ner man er warlock? <_<

Warlocks kan visst göra snabb skada och boosta snabbt, Antingen har du speccat affliction och sagt att en warlock bara ska se ut på det viset eller så kan du inte spela klassen. Jag är demonology och har lite i affliction, och jag kan dra på mig ett stort gäng med mobs och ha ihjäl allt sammans snabbt.

Visst, jag råkar ju vara level 70 och ha seed of corruption som jag säkert lägger på en fem mobs och sedan har ihjäl en enda med min felguard så dör alla, men rent allmänt så är warlocks inte sega med att döda sina fiender.

Vi är som mest kända för fear och dotting, men när man kommer upp i level 70 då många klasser kan resistera fear och även få bort den så måste man hitta på andra lösningar, i detta fall att använda immolate + incinerate är en ortroligt farlig taktik. Nu snackar jag bara om lvl 60+ spells, men om du tänker efter noga så kan du nog komma på egna knep hur man dödar fienden snabbt. Varför inte först sätta corruption, sedan curse of shadows och sedan spamma shadowbolt? är dom många, använd dig av ditt pet som uppehåller några, gör rain of fire och dotta allihopa, spring som f*n i 20 sekunder och alla är döda.

Redigerat av Hajen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vilken level ska man va for boostai RFC??

Vilken klass er best att boosta?

For jag er Warlock er bara i lvl 32, men ner kan verkligen borja boosta? :rolleyes:

 

warlock er ganska segt att boosta med elr,for warrior kan ju bara springa in i heala bundet typ, so er det vert att boosta ner man er warlock? <_<

ursäkta mig för detta lilla "onödiga" inlägg men jag måste bara säja det! HERRE GUD! vem lärde dig svenska? :huh: flingpaketet? jag menar slang är OK om man vet hur man ska använda det svenska språket, jag menar " För jag er (är) Warlock (komma tecken skare vara oxå! dom ser ut så här: , ) er (är!) bara i level 32, men ner (NÄR!) kan jag verkligen börja boosta?

 

jag skulle villja citera Knatten från knappnytt: "din svbenska lärare måste begå seppuku, nu!

DÖ!" (för dom som inte vet är seppuku (troligen felstavat) när man drycker in ett svärd eller kniv i magen så man dör, samuraierna anvende detta om dom överleft ett förlorat krig, för att bli av med skamen)

 

ursäkta för detta inlägg, har mycket ilska i mig, måste få ut det ifrån kroppen, tack för att ni förstår och snälla anmäl mig inte, har redan 40% <_<

 

OOOOOOM ni undrar var MIN dåliga svenska kommer ifrån är det för:

1. jag har knappt pratat svenska på 2 år

2. jag bor i Slovenien (kolla karta, till väst från Italien på kartan)

3. jag går i internationell skola

Redigerat av Hunted
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...