Euphoria Skrivet 12 Oktober 2007 Rapport Skrivet 12 Oktober 2007 NÄHE vad smart d är -_- Fight är effektiv mot sten.
Gäst onix8 Skrivet 12 Oktober 2007 Rapport Skrivet 12 Oktober 2007 jag vet men den är bra mot andra pokemon med <_<
Wendos Skrivet 12 Oktober 2007 Författare Rapport Skrivet 12 Oktober 2007 Visste inte att Fight var effektiv mot sten :rolleyes: .
Gäst Weavile Skrivet 12 Oktober 2007 Rapport Skrivet 12 Oktober 2007 Du snodde det en bra Ifernape skulle ha från mig.
Euphoria Skrivet 12 Oktober 2007 Rapport Skrivet 12 Oktober 2007 Ska du böla nu, jag tror inte ngn bryr sig om var ideén kom ifrån. Dessutom la jag till extra och andra attacker, för d förklarade inte tydligt. Du skrev bara sunny day och solarbeam. De attacker jag sa gör den ännu mer oslagbar. Förresten så såg jag inte att d skrivit nåt. Såg det efter jag skrev.
Saphone Skrivet 13 Oktober 2007 Rapport Skrivet 13 Oktober 2007 Föressten dom där tankarna ni pratade om... Shuckle har ju ändå bäst Defens...
Gäst Weavile Skrivet 13 Oktober 2007 Rapport Skrivet 13 Oktober 2007 Ska du böla nu, jag tror inte ngn bryr sig om var ideén kom ifrån. Dessutom la jag till extra och andra attacker, för d förklarade inte tydligt. Du skrev bara sunny day och solarbeam. De attacker jag sa gör den ännu mer oslagbar. Förresten så såg jag inte att d skrivit nåt. Såg det efter jag skrev.Nej men bara så du visste.Och dessutom skrev jag också "en eld attack".
Gäst onix8 Skrivet 13 Oktober 2007 Rapport Skrivet 13 Oktober 2007 dragon är bland dom bästa atckerna tycker jag
Wendos Skrivet 13 Oktober 2007 Författare Rapport Skrivet 13 Oktober 2007 dragon är bland dom bästa atckerna tycker jagHåller med :gitarr: .
Euphoria Skrivet 13 Oktober 2007 Rapport Skrivet 13 Oktober 2007 (redigerat) Jaså, du pratade mer i koder. Jag skrev i detaljer vad han skulle ha. Vadå en '' eld '' attack, d sa inte vikken eld attack. Så sluta jiddra med mej nu. Du är inte den enda som vet att en eld pkmn ska ha minst en eld attack. Dessutom är Earthquake till stor nytta, den har större chans att slå än sunny day och solarbeam. Egentligen behöver man inte sunny, det tar ändå lika lång tid som bara solarbeam. Lär dej förklara hela vägen och i detaljer. Redigerat 13 Oktober 2007 av Euphoria
Rekommendera inlägg