Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• Svar 83
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

Ska du böla nu, jag tror inte ngn bryr sig om var ideén kom ifrån. Dessutom la jag till extra och andra attacker, för d förklarade inte tydligt. Du skrev bara sunny day och solarbeam. De attacker jag sa gör den ännu mer oslagbar. Förresten så såg jag inte att d skrivit nåt. Såg det efter jag skrev.

Gäst Weavile
Skrivet

Ska du böla nu, jag tror inte ngn bryr sig om var ideén kom ifrån. Dessutom la jag till extra och andra attacker, för d förklarade inte tydligt. Du skrev bara sunny day och solarbeam. De attacker jag sa gör den ännu mer oslagbar. Förresten så såg jag inte att d skrivit nåt. Såg det efter jag skrev.

Nej men bara så du visste.Och dessutom skrev jag också "en eld attack".
Skrivet (redigerat)

Jaså, du pratade mer i koder. Jag skrev i detaljer vad han skulle ha. Vadå en '' eld '' attack, d sa inte vikken eld attack. Så sluta jiddra med mej nu. Du är inte den enda som vet att en eld pkmn ska ha minst en eld attack. Dessutom är Earthquake till stor nytta, den har större chans att slå än sunny day och solarbeam. Egentligen behöver man inte sunny, det tar ändå lika lång tid som bara solarbeam. Lär dej förklara hela vägen och i detaljer.

Redigerat av Euphoria
  • Skapa ny...