HabboGalenOmNiF Skrivet 10 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2007 Kan ni koda/htlma denna till mig? Om ni kan skriv koden/htlmen direkt i forumet http://img228.imageshack.us/img228/9346/layout1204rt5.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 10 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2007 Ärligt talat bör du nog tänka igen din design lite mer först. Dessutom kan du snabbt lära dig HTML/CSS på www.w3schools.com Tar bara några timmar för HTML. Och är du inte beredd att lägga ner några dagar på att göra en hemsida så GLÖM DET. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 10 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2007 Ärligt talat bör du nog tänka igen din design lite mer först. Dessutom kan du snabbt lära dig HTML/CSS på www.w3schools.com Tar bara några timmar för HTML. Och är du inte beredd att lägga ner några dagar på att göra en hemsida så GLÖM DET.Instämmer. Vill du däremot ha en snabb hemsida utan att använda dig utav kodning så kör Frontpage alternativt iWeb på Mac. Men ska jag vara ärlig så verkar det som att du själv inte vet hur hemsidan ska se ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 13 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2007 Ska det vara en Habbosida eller? Den där rutan till höger är alldeles för långt ut i kanten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 13 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2007 Själv tycker jag att hela sidan verkar ogenomtänkt... Sätt dig ner och planera, vilka funktioner ska finnas, var ska det placeras för att bli enklast att använda och samtidigt snyggt? Vilka färger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.