Hoppa till innehåll

Senaste Skolk Ni Gjorde ?!


HUHEUEHEUEHUH
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 61
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Har alltid skolkat och tänker alltid göra det ,)

 

Serriöst. Tror ni att ni kan styra över eran framtid? Jag säger nu inte att alla kommer skolka nån gång, men de flesta skolkar minst en gång. Kan vara vad som helst. Ni kan speciellt inte skriva att ni aldrig kommer göra det om ni inte ens har börjat i högstadiet. Sade att jag heller aldrig skulle tänka mig att skolka... innan jag började högstadiet, lärarna bryr sig inte om man skolkar nu, dom märker bara att man är borta och skriver upp frånvaro, på mellanstadiet därimot så blir det mail hem, telefonsamtal, snack med föräldrar osv. osv. är ganska säker att ni också kommer skolka en vacker dag. Tro mig.

 

~

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har alltid skolkat och tänker alltid göra det ,)

 

Serriöst. Tror ni att ni kan styra över eran framtid? Jag säger nu inte att alla kommer skolka nån gång, men de flesta skolkar minst en gång. Kan vara vad som helst. Ni kan speciellt inte skriva att ni aldrig kommer göra det om ni inte ens har börjat i högstadiet. Sade att jag heller aldrig skulle tänka mig att skolka... innan jag började högstadiet, lärarna bryr sig inte om man skolkar nu, dom märker bara att man är borta och skriver upp frånvaro, på mellanstadiet därimot så blir det mail hem, telefonsamtal, snack med föräldrar osv. osv. är ganska säker att ni också kommer skolka en vacker dag. Tro mig.

 

~

 

Självklart kan man styra sin framtid, det är fortfarande mina val, eller hur? Jag har snart gått ett år på högstadiet och har inte ens funderat över att skolka från en lektion. Så dumt, onödigt och patetiskt. Det är bara du själv som förlorar på det. Så du skolkar för att lärararna inte bryr sig lika mycket på högstadiet? F*n vad löjligt. Vilken tuffing som vågar skolka, alltså.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har alltid skolkat och tänker alltid göra det ,)

Serriöst. Tror ni att ni kan styra över eran framtid? Jag säger nu inte att alla kommer skolka nån gång, men de flesta skolkar minst en gång. Kan vara vad som helst. Ni kan speciellt inte skriva att ni aldrig kommer göra det om ni inte ens har börjat i högstadiet. Sade att jag heller aldrig skulle tänka mig att skolka... innan jag började högstadiet, lärarna bryr sig inte om man skolkar nu, dom märker bara att man är borta och skriver upp frånvaro, på mellanstadiet därimot så blir det mail hem, telefonsamtal, snack med föräldrar osv. osv. är ganska säker att ni också kommer skolka en vacker dag. Tro mig.

 

~

 

Självklart kan man styra sin framtid, det är fortfarande mina val, eller hur? Jag har snart gått ett år på högstadiet och har inte ens funderat över att skolka från en lektion. Så dumt, onödigt och patetiskt. Det är bara du själv som förlorar på det. Så du skolkar för att lärararna inte bryr sig lika mycket på högstadiet? F*n vad löjligt. Vilken tuffing som vågar skolka, alltså.

 

Är man tuff för att man skolkar? Nej du, det är pga av att man inte pallar, annars är man en fet mupp. När jag säger pallar menar jag inte att mane skoltrött, utan brist på t.ex. sömn eller att man nyss vart sjuk. Är man skoltrött eller saknar motivation får man tyvärr stå ut med det.

 

Idag sov jag över 2 lektioner eftersom jag inte kunde sova igår (somnade runt 05.30 och skulle upp 08.00). Tycker du att jag gjorde rätt eller fel?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om man inte kunnat sova på hela natten är det ju bättre att sjukanmäla sig, ingen mening att sitta i skolan om man inte kommer göra något. Ja, du gjorde rätt enligt mig. Det du gjorde tycker jag inte riktigt är som skolk.

 

paw: Det finns en tråd i Lekhörnan där man kan kommentera namn. Stick dit istället. Vad var syftet med ditt inlägg egentligen? "Läs Fality's inlägg", jag hade ju självklart hoppat över hans inlägg om du inte sade så, bara så du vet.

 

Skoj att du ändrade ditt inlägg sen förresten.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om man inte kunnat sova på hela natten är det ju bättre att sjukanmäla sig, ingen mening att sitta i skolan om man inte kommer göra något. Ja, du gjorde rätt enligt mig. Det du gjorde tycker jag inte riktigt är som skolk.

 

paw: Det finns en tråd i Lekhörnan där man kan kommentera namn. Stick dit istället. Vad var syftet med ditt inlägg egentligen? "Läs Fality's inlägg", jag hade ju självklart hoppat över hans inlägg om du inte sade så, bara så du vet.

 

Skoj att du ändrade ditt inlägg sen förresten.

Hur kan du ha sett vad jag skrev :P ? jag skrev det sen ändra jag efter 1min för att jag tyckte att det var korkat som du säger, men du skrev efter 20 min :S Läskigt, kan du se genom edits? Hursomhelst så hann jag ändra det så du behöver inte skylla på mig ;) Och var lite glad
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om man inte kunnat sova på hela natten är det ju bättre att sjukanmäla sig, ingen mening att sitta i skolan om man inte kommer göra något. Ja, du gjorde rätt enligt mig. Det du gjorde tycker jag inte riktigt är som skolk.

 

paw: Det finns en tråd i Lekhörnan där man kan kommentera namn. Stick dit istället. Vad var syftet med ditt inlägg egentligen? "Läs Fality's inlägg", jag hade ju självklart hoppat över hans inlägg om du inte sade så, bara så du vet.

 

Skoj att du ändrade ditt inlägg sen förresten.

Hur kan du ha sett vad jag skrev :P ? jag skrev det sen ändra jag efter 1min för att jag tyckte att det var korkat som du säger, men du skrev efter 20 min :S Läskigt, kan du se genom edits? Hursomhelst så hann jag ändra det så du behöver inte skylla på mig ;) Och var lite glad

 

Jag vet allt, kan allt, och dessutom, jag utnyttjar det. Tyvärr inte, jag var inne i tråden samtidigt som dig.

 

Självklart är jag glad. Bevis: ;D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Jahapp, skolkade idag-hela dan.

Jag bad om att få stanna hemma idag, men morsan sa, om du inte går nu så får du inget studiebidrag. W00t måste ha pengar.

Men jag har bara skolkat 2 dagar denna månad, eller 3 med denna dag.

'

Men iaf, jag satt inne på ett internetcafe och lirade Cs & wow hela dan.

Drog till McDonalds köpte mat, gick förbi affären och köpte red bulls, gick tillbaks och började spela ;) gött.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...