Trips Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Skrivet 30 Juni 2008 Halo 3 Gears of war GTA IV The elder scrolls IV: Oblivion skate Burnout Paradise Citera
Fruktnystan Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Skrivet 30 Juni 2008 (redigerat) Då går vi igenom den uppdaterade listan då. *ahem* Assassin's Creed Bioshock Blue Dragon Call of Duty 2 Call of Duty 3 Call of Duty 4 Condemned: Criminal Origins Crackdown Dead Rising Gears of War Grand Theft Auto IV Guitar Hero III: Legends of Rock Halo 3 Just Cause Lego Star Wars II: The Original Trilogy Mass Effect Overlord Perfect Dark Zero Prey Quake 4 + Quake 2 Saint's Row The Darkness The Elder Scrolls IV: Oblivion The Orange Box Tomb Raider: Legend Xbox Live Arcade: Castlevania: Symphony of the Night Cloning Clyde Hexic HD N+ Undertow Worms På inköpslistan just nu: Lego Indiana Jones Ninja Gaiden 2 Guitar Hero 2 Redigerat 1 Juli 2008 av Famine Citera
addeB Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Skrivet 1 Juli 2008 (redigerat) Jag har: Guitar hero III The simpsons game Halo 3 Oblivion Tony hawks prving ground GTA IV NFS pro street NFS carbon fight night round 3 GUN Batlefield 2 MC Gudfadern viva piñata forza motorsports 2 Kameo Ridge racer 6 Lego starwars 2 på inköps listan: Assassins Creed Fable 2 när det kommer i slutet av året. Redigerat 1 Juli 2008 av addeB Citera
mojje312 Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Skrivet 1 Juli 2008 Jag har FIFA 07 (fotboll) FIFA 08 (fotboll) Men jag har Red ring of death (RROD) så jag ska lämna in min i elgiganten och få den lagad eller få en ny Citera
Fruktnystan Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Skrivet 1 Juli 2008 Jag har FIFA 07 (fotboll) FIFA 08 (fotboll) Men jag har Red ring of death (RROD) så jag ska lämna in min i elgiganten och få den lagad eller få en ny Elgiganten? Ring till Microsofts kundsupport så hämtar de skiten och skickar den till Tyskland. Citera
xSaaamii Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Skrivet 4 Juli 2008 Xbox 360. Oblivion. Guitar hero 3 - Legends of rock, Battlefield bad company. Frontlines - fuel of war. Rainbow sig vegas. Medal of honor airborne. Hitman Blood money. Halo 3. Crackdown. Assasins creed. ( Är nog felstavat ) Nhl 08. Call of duty 4 - Modern warfare. Det var nog alla. :) Citera
zazaza Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Skrivet 28 Juli 2008 jag har: halo3 gears of war gta iv skate Citera
bmth Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Skrivet 31 Juli 2008 Shit va många ni har, själv har man bara: Tony Hawk Project 8 Halo 3 Gears of war Gta IV Guitar Hero 3 säkert nåt jag glömt men palla komma ihåg :lol: Citera
Sidney Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Skrivet 31 Juli 2008 Pes08 Skate BF:BC Gta IV Gh3 + gitarr Gh2 + gitarr Citera
Dezen Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Skrivet 31 Juli 2008 Halo 3, behöver förslag på ett nytt spel :P (nytt xbox) gärna i den lägre prisklassen. Citera
Sidney Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Skrivet 31 Juli 2008 Pes08 BF:BC Gh Kan det vara nåt för dig... ...? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.