Wetterl Skrivet 3 Oktober 2009 Rapport Skrivet 3 Oktober 2009 ATM är min favolåt "Jag är en Vampyr" med Marcus Krunegård, gillar alla 3 versioner: 2009 Edition, Original och Remixen... Citera
Hivee Skrivet 3 Oktober 2009 Rapport Skrivet 3 Oktober 2009 Elton John, I guess that's why they call it the blues just nu Citera
Northwest Skrivet 3 Oktober 2009 Rapport Skrivet 3 Oktober 2009 Truddelutten som spelas i scenerna med dom korrupta poliserna i SA är förjävla go. Citera
Torcida Skrivet 5 Oktober 2009 Rapport Skrivet 5 Oktober 2009 acdc- rock n roll train acdc- skies on fire acdc- big jack acdc- anything goes acdc- war machine acdc- smash n grab acdc- wheels acdc- decibel acdc- stormy may day acdc- she likes rock n roll acdc- money made acdc- rock n roll dream acdc- rocking all the way acdc- black ice acdc- thunderstruck acdc- highway to hell acdc- you shook me all night long acdc- who made who acdc- for those about to rock(we salute you) acdc- tnt GnR- paradise city GnR- welcome to the djungle GnR- sweet child o mine Iron maiden- fear of the dark u2- elevation u2- with or without you u2- sonday bloody sunday u2- vertigo de bästa låtarna i historien Citera
Animal Skrivet 5 Oktober 2009 Rapport Skrivet 5 Oktober 2009 acdc- rock n roll train acdc- skies on fire acdc- big jack acdc- anything goes acdc- war machine acdc- smash n grab acdc- wheels acdc- decibel acdc- stormy may day acdc- she likes rock n roll acdc- money made acdc- rock n roll dream acdc- rocking all the way acdc- black ice acdc- thunderstruck acdc- highway to hell acdc- you shook me all night long acdc- who made who acdc- for those about to rock(we salute you) acdc- tnt GnR- paradise city GnR- welcome to the djungle GnR- sweet child o mine Iron maiden- fear of the dark u2- elevation u2- with or without you u2- sonday bloody sunday u2- vertigo de bästa låtarna i historien Jaså, har du lyssnat på ACDC länge eller? Citera
Rullis Skrivet 5 Oktober 2009 Rapport Skrivet 5 Oktober 2009 Är det någon som vet var man kan hitta The Rolling Stones Magazine top 100 från 60-70 talet? Citera
Animal Skrivet 5 Oktober 2009 Rapport Skrivet 5 Oktober 2009 (redigerat) Är det någon som vet var man kan hitta The Rolling Stones Magazine top 100 från 60-70 talet?Hemma hos mig! Bara att komma hit och börja gräva mellan några gamla godingar så hittar du det säkert haha =D Gav google något resultat? EDIT: Har för mig att The RS brukade köra med toplistor på 500 låtar. Redigerat 5 Oktober 2009 av Animal Citera
Hivee Skrivet 5 Oktober 2009 Rapport Skrivet 5 Oktober 2009 Är det någon som vet var man kan hitta The Rolling Stones Magazine top 100 från 60-70 talet?Hemma hos mig! Bara att komma hit och börja gräva mellan några gamla godingar så hittar du det säkert haha =D Gav google något resultat? EDIT: Har för mig att The RS brukade köra med toplistor på 500 låtar. Dom har ju ett flertal listor Citera
Hivee Skrivet 5 Oktober 2009 Rapport Skrivet 5 Oktober 2009 Kate Bush - Wuthering Heights ohohoo Citera
bItteflicka Skrivet 6 Oktober 2009 Rapport Skrivet 6 Oktober 2009 (redigerat) Efter Onkel Kånkels död så måste jag nog säga att Onkel Kånkel - Små strålar av sperma är min favoritlåt för tillfället i alla fall! Folk som säger att det är stötande behöver ta Onkels låtar med en grävskopa salt, då hans låtar är skrivna med den där härliga glimten i ögat! :glare: Redigerat 6 Oktober 2009 av Kittypaw Citera
Symptom Skrivet 6 Oktober 2009 Rapport Skrivet 6 Oktober 2009 just nu us and them av pink floyd eller southbound pachyderm av primus Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.