när jag söker efter länkar på google typ sprites for link så kommer det upp massa porr sidor istället
vad har hänt???!!!
när jag söker efter länkar på google typ sprites for link så kommer det upp massa porr sidor istället
vad har hänt???!!!
Det va la lite konstigt ord att söka på google. Servern kanske missuppfattar..?
det kommer på allt jag söker!
jag sökte på serebii.net och då kom det också fram
Rensa dina cookies och temporära filer så borde det ordna sig.
Förövrigt §1.25
Sök så här t.ex.
Istället för bara skriva Tiger Woods skriv "Tiger Woods" inom sådana prickar så får du fram mera sidor som hör till ämnet.
↗ till inläggettack det funkadeRensa dina cookies och temporära filer så borde det ordna sig.
Förövrigt §1.25
Du hade nog något mini virus/ad aware eller vad det nu heter som gjorde att du hittade porr...
↗ till inlägget↗ till inläggettack det funkadeRensa dina cookies och temporära filer så borde det ordna sig.
Förövrigt §1.25
Skulle va bra att dra en scan med Ad-Aware, Spybot, Windows Defender etc.
sökte med f-secure fick upp
Virus=6
spionprogram=3
haha ^^. jag tror du har funnit roten av problemet ^^. om du tankar mkt porr så är det bäst att kolla efter virus ibland, för man vet aldrig vad som kommer med.
Hahahaha, detta var det bästa problemet jag nånsin hört. Kan du inte dela med dig? lol
↗ till inläggetHahahaha, detta var det bästa problemet jag nånsin hört. Kan du inte dela med dig? lol
Du glömde en sak ;) Sidorna är säkert proppfulla med virus och spyware xD
det är priset man får betala. och det gör man med glädje :P.
tittar inte på såna saker på datorn
Men har en rätt bra tv kanal............... :P
hm... jag saknar bra tv-kanaler så jag får kolla lite på datorn ibland.. mkt tråkigare på dotorn dock..
btw börjar tråden spåra ur lite? :P
visst?
ialla fall så fixade det sig
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in