JAG HAR HAFT EN GULDIG BEUTUFY :)
Ruby
Hur fick du en guldig rayquasa ?? :blink:nån såm har en shiny ock kan berätta var ni fångade den
jag har en guldig rayquasa sant
och en rosa magikarp jag
vad e brallie och vad menas med "those with courage, those with hope. open a door. an eternal pokemon waits. but we sealed the pokemon away. we feared it. in this cave have we lived. we owe all to the pokemon. first comes relicanth later comes wailord."??????
var ligger sky pillar????????
jag har en shiny lairon :D
Han hade tur o mötte den uppe i sky pilar.(blade_alle @ 11/05-2004 20:41:38)nån såm har en shiny ock kan berätta var ni fångade den
jag har en guldig rayquasa sant
och en rosa magikarp jag
Hur fick du en guldig rayquasa ?? :blink:
hur får man en shiny??,
,,
är shiny guldig rosa grön mm.mm. bättre än vanliga??
nejj,tror inte det.
Born : Om man har tur möter man den bara.
var ligger sky pilar? (e väldigt glömsk)
jag vill okså ha :(
aha, tack! :DGå t staden i vattnet med alla broar å sufa åt höger upp mot kanten så kommer du dit, ha med dig mach bike så du kan komma över hålen!
man måste ha klarat elit 4an som jag tror alla som har Ruby/Sapphire har klarat för tillfället.. själv har jag nu klått ligan för 70 gången :D alldrig förlorat inte ens första gången ;)
ja har fångat rayquaza nu!! :D
jag gjorde ett misstag och bara tränade min start pkmn (GÖR INTE DE!), så ja hade lite problem i E4
vad är en shiny?
var får man pokeblock case
jag mötte en orange groudon men jag hade sparat innan honom och kunde itte fånga honom med en ultraball men det kunde jag senare!!!
Hjälp!!! hur får man celebi
funkar itte på Ruby la??
vart hittade du den!?!? :huh:jag mötte en orange groudon men jag hade sparat innan honom och kunde itte fånga honom med en ultraball men det kunde jag senare!!!