LordZarao Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 Kanske inte jättemycke till hjälp, men det har hjälpt mig med vissa uppdrag. http://www.gtamissions.com/ Åt vänster i sajten så ser ni GTA spelen, från GTA1 till GTA Vice City Stories. Om ni klickar på tex. Vice city stories så ser ni en lista; Credits, Intro & Mission 1 Mission 02 - Cleaning House Mission 03 - Conduct Unbecoming Osv. Klicka på de uppdraget ni fastnat på och så ser ni en video där proffs spelare klarar uppdragen. Det hjälper faktiskt ibland ! ;: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 Tack, men inte som om det skulle behövas. Kanske när spelen kom ut.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plankan Skrivet 17 November 2007 Rapport Dela Skrivet 17 November 2007 Just det! Jag glömde vad hemsidan hette förut, tack för att du lade upp den på Fuska.se/forum Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 20 November 2007 Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 Kanske inte jättemycke till hjälp, men det har hjälpt mig med vissa uppdrag. http://www.gtamissions.com/ Åt vänster i sajten så ser ni GTA spelen, från GTA1 till GTA Vice City Stories. Om ni klickar på tex. Vice city stories så ser ni en lista; Credits, Intro & Mission 1 Mission 02 - Cleaning House Mission 03 - Conduct Unbecoming Osv. Klicka på de uppdraget ni fastnat på och så ser ni en video där proffs spelare klarar uppdragen. Det hjälper faktiskt ibland ! ;: Har aldrig förståt vad det är för nöje. När jag spelar vill jag tänka och vara kreativ själv, inte se videos och göra som andra. Det är ett under att han ens orkar göra alla missions. Vill inte påstå att han är ett proffs, förmodligen är han som vilken gta-spelare som helst förutom att han lägger sitt liv på att göra massor av hjälpvideos. Finns miljoner som skulle kunna göra samma sak, grejen är att ingen annan tydligen orkar. Aja, det är min åsikt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg