vet ni hur man kommer till 8.ans gym?
ps. draghon jag vet inte alt anars skulle jag inte fråga om hur man kommer till 8:ans gym.
vet ni hur man kommer till 8.ans gym?
ps. draghon jag vet inte alt anars skulle jag inte fråga om hur man kommer till 8:ans gym.
Flyttar till rätt forum...
Du ska till Sunyshore City. På route 213 så blev du stoppad hela tiden av en gubbe som sa att det varit strömavbrott. Han är borta om du tagit 7e nålen, så att du kan komma vidare.
du måste möta palkiaeller dialga
veta allt, vet du ens hr man ev tränar?
Btw, du måste väll möta team galactic i veilstone citty och sedan åka till mt.cornet och fånga/besegra palkia?
men han kanske har diamond :student:
jag har båda spelen
tack
Du kallar dej för pearlsnillet ändå vet d inte hur man kmr till ett gym. -_-
vad skulle jag anars heta?
↗ till inläggetjagkaninteettskitompokemonsnillet?vad skulle jag anars heta?
Hehe. Khazar, har sett dej på några trådar. Du verkar alltid vara i bakgrunden o kommentera. xD Najs move.
Snillet, du kan ju heta ngt som inte lockar till så mycket uppmärksamhet, och ngt som beskriver dej. Jag har inte bett dej om att byta namn, men det var bara min åsikt. Du får precis heta vad du vill, aight (:
Men handlade inte det ämnet om ett gym ?.
Han har fått sitt svar, vad mer ska man diskutera om?
↗ till inläggethehe, borde kanske bli kommentator?Hehe. Khazar, har sett dej på några trådar. Du verkar alltid vara i bakgrunden o kommentera. xD Najs move.
Snillet, du kan ju heta ngt som inte lockar till så mycket uppmärksamhet, och ngt som beskriver dej. Jag har inte bett dej om att byta namn, men det var bara min åsikt. Du får precis heta vad du vill, aight (:
aja palkia lr vad du nu heter, om du stöter på mer problem på pokemon diamond/pearl så finns det en guide här: http://www.gamefaqs.com/portable/ds/file/925601/48628
Nice guide. Någon som orkar borde översätta den.
Agiyr: Med tanke på att du har lagt ut din svin långa Guide på 3 sidor så är du precis en sån som borde översätta den :lol: .
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in