Jag söker en power anklet, jag erbjuder val fria pokemon och items. Den här tråden handlar också om item:et power anklet, om någon undrar vad det är för nåt så är det en item som man använder till EV träning, power anklet ska en pkmn hålla när den ska träna EV i speed. Det går självklart snabbare då, Power Anklet + Pokerus är nyckeln till snabb EV träning på speed. På attack är det Power bracer + Pokerus o.s.v. Men det vet ni nog redan. Nu kommer vi till saken, har någon en power anklet att erbjuda?
Power Anklet
↗ till inläggetDu kan köpa en i Battle Tower för 16bp tror jag det var.Jag söker en power anklet, jag erbjuder val fria pokemon och items. Den här tråden handlar också om item:et power anklet, om någon undrar vad det är för nåt så är det en item som man använder till EV träning, power anklet ska en pkmn hålla när den ska träna EV i speed. Det går självklart snabbare då, Power Anklet + Pokerus är nyckeln till snabb EV träning på speed. På attack är det Power bracer + Pokerus o.s.v. Men det vet ni nog redan. Nu kommer vi till saken, har någon en power anklet att erbjuda?
Köpa eller vinna?
Köpa för 16 Battle Points som du får genom att vinna Battle Tower några gånger.
Tror det var 16 BP är inte säker.
alla anklets kostar närmare 40 pts
Nej dem kostar 16 Battle Points.
hadde en på ,min pikachu men bytte bort den på wifi <_<
Jag bryr mej inte om du HADE en, jag frågar om ngn HAR en.
↗ till inläggetNu har jag köpt en, du kan få den.Jag söker en power anklet, jag erbjuder val fria pokemon och items. Den här tråden handlar också om item:et power anklet, om någon undrar vad det är för nåt så är det en item som man använder till EV träning, power anklet ska en pkmn hålla när den ska träna EV i speed. Det går självklart snabbare då, Power Anklet + Pokerus är nyckeln till snabb EV träning på speed. På attack är det Power bracer + Pokerus o.s.v. Men det vet ni nog redan. Nu kommer vi till saken, har någon en power anklet att erbjuda?
Det gör inget, mannen. Har redan fått den. Hehe, tack ändå.
↗ till inläggetJag vill ha den ;) .↗ till inläggetNu har jag köpt en, du kan få den.Jag söker en power anklet, jag erbjuder val fria pokemon och items. Den här tråden handlar också om item:et power anklet, om någon undrar vad det är för nåt så är det en item som man använder till EV träning, power anklet ska en pkmn hålla när den ska träna EV i speed. Det går självklart snabbare då, Power Anklet + Pokerus är nyckeln till snabb EV träning på speed. På attack är det Power bracer + Pokerus o.s.v. Men det vet ni nog redan. Nu kommer vi till saken, har någon en power anklet att erbjuda?
↗ till inläggetJag bryr mej inte om du HADE en, jag frågar om ngn HAR en.
men jag menar att om jag inte hadde bytt den på wifi så hadde du fått den :)
Att du KUNDE gör mej bara mer deprimerad. Det är inget tröst. Modyzzon, eftersom du redan besvärat så kan jag ta emot den ändå. Så har du inte slitit i onödan. Du kan också få nånting som tack, aight (;
Jag skulle vilja ha\byta en Power Anklet :unsure: .
Ledsen för dubbel för jag skriver här i stället för en ny tråd.
Jag skulle vilja Ha\Byta en Power Anklet och dom andra Itemsen som gör så jag kan EV träna.
Snälla skriv INTE att man kan köpa dom i Battle tower.
Man kan EV träna ändå, de där Items underlättar för dej bara. Det går snabbare, med enkla ord. Jag behöver också de där power items:en. För de som har, kontakta mej, ger bra.
Kan ge vilken som helst av dessa starters:
Charamander
Bulbasaur
Squirtle
Chimchar
Piplup
Turtwig
Bulbasaur mot Power Anklet? Jag har 2 Power Anklet. :P
Japp ska bara breeda en, så vi kan byta imorgon.
Har du fler power items, modyzzon? Annars kan du få 3 bulbasaur och 2 charmander. Eller valfritt-_-