hyldran0 Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Jag såg nyss att det fanns wii spel att ladda ner på The Pirate Bay så jag har några frågor till någon som vet: 1. stämmer det att man kan ladda ner och spela brända spel? 2. och om man kan spela brända spel måste man ha "chippat" sitt wii på något sätt eller? 3. Vilket nedladdningsprogram skulle man behöva för att ladda ner? ja det var dom frågorna jag hoppas jag få svar :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PhenomII Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 Ja man kan ladda neer spelen och bränna dom men man måste ha ett chipp jag rekomenderar wiikey, sedan är det också bra om man har bra dvd skivor tex verbatim. och bränner i låg hastighet ca 4x så att innte spelen hackar eller inte blir lästa över huvud taget. Man behööver ett program som kan tanka torents tex azureus. ;) Ett tips från mig är att inte kör amrikanska spel på en europeisk wii pga att den kan bli brickad (sabbad) då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 §1.3 - tråd låst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg