oddy Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 Rubrik. Är så att jag tömde bvanke nför att göra en bank sale innan jag avslutadfe mitt membership och så orkade ja galdrig sälaj det och hela mitt inv är fullt av memebr saker. Går det att sälja på free server?. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 det är not tradeable om man inte är member Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
computer Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 mm du måste vara member för att göra det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst NoLifer Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 Det går inte, bara på members server Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sundbornsgoif Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 bli member kanske 4veckor och sälj till mig om du har macig trees så köper jag för 1.5k :P och vapen från dragon till rune alltså bara rune vapen och dragon vapen men helst dragon jag köper d 2h 2m :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BigGroter Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 Rubrik. Är så att jag tömde bvanke nför att göra en bank sale innan jag avslutadfe mitt membership och så orkade ja galdrig sälaj det och hela mitt inv är fullt av memebr saker. Går det att sälja på free server?.Jag kan sälja dom åt dig :rolleyes: Är member, fick gubben av en kompis :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jojololo Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 kan du ge members saker till mig jag behöver dom?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheOracle Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 1: Lär dig stava? 2: Man kan inte byta eller göra ett skit med Member Items i F2P 3: Fis :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 nu är frågan besvarat men jag har en fråga så inte tråden dör ut: går det att trada med members (asså members saker) om man är i en omedlemsvärld? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 nej! inte ens om båda som tradar är members Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coldplay Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 Nej, om du går in med member saker i en f2p baserad värld så kommer det stå som 'member object' och varken kunna tradas samt wearas. Om du vill ha en chans att sälja de grejorna du har samlat på dig under din member karriär måste du tyvärr betala 42 kronor till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sundbornsgoif Skrivet 19 November 2007 Rapport Dela Skrivet 19 November 2007 bli member kanske 4veckor och sälj till mig om du har macig trees så köper jag för 1.5k :P och vapen från dragon till rune alltså bara rune vapen och dragon vapen men helst dragon jag köper d 2h 2m :Dbehöver inte köpa nåt nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg