oj jag råka skriva soffa snart har vi engelska dag alla ska prata engelska vi får altid typ hamburgare B)
Vad Är Det Äckligaste...
vi får typ hamburgare en gång om året. men vi får ofta mat som smakar piss. :angry:oj jag råka skriva soffa snart har vi engelska dag alla ska prata engelska vi får altid typ hamburgare B)
Hej!
Det äckligaste är nog ärtsoppa.
ärtsoppa e ju gott! mums... :D
Mmm jätte gott :)vad ÄR konserverad potatis? låter inte gåt
den äkligaste maten är ärtsopa :P :P :P :P :P
ärtsoppa e gott!!! klaga itte på det! hehe.. :P
jag tycker at det är skitäckligt..
potatissallad = yuck blä tvi f*n ***** ***** :angry:
jaghatar ärtsoppa som f*n.ärtsoppa e gott!!! klaga itte på det! hehe.. :P
ärtsoppa=Fjärtsoppa.
Lapsskojs... :huh: :huh:
I min klass är Ärtsoppa=kräksoppa, fast vissa tycker om det.(Silver Star @ 25/03-2004 21:27:45)ärtsoppa e gott!!! klaga itte på det! hehe.. :P
jaghatar ärtsoppa som f*n.
ärtsoppa=Fjärtsoppa.
Hur smakar ärtsoppa egentligen? (har aldrig ätit ärtsoppa)
Det är gott
Våfflor som smakar element är nog det äkligaste jag ätit i skolan, fast jag brukar äta pizza eller nåt annat
Tortelinie usch jag mår illa fast vad får ni för pizza där i skolan jag får billys pan pizza mmmm
jag vet inte för att vi fick alltid äcklig mat i vår gamla skola, men nu är det lite bättre mat i vår nya skola! :lol:Vad är det äckligaste ni har ätit i skolan...?
Fisken och Potatisen
Får ni pizza????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Tortelinie usch jag mår illa fast vad får ni för pizza där i skolan jag får billys pan pizza mmmm
Asså f*n! :angry: :angry: :angry:
jag tror jag har fått det en gång.(Putte @ 31/03-2004 17:18:26)Tortelinie usch jag mår illa fast vad får ni för pizza där i skolan jag får billys pan pizza mmmm
Får ni pizza????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Asså f*n! :angry: :angry: :angry:
Fusk!!! :angry: