skolmenistern har bestämmt att man inte får ha häng för långt ner hörde jag på TVn och några skolor har redan börjat med detta jag får panik! vad tycker ni?
Får Inte Ha Häng!
Säger någon till dig, dra bara ner de ännu längre. Det brukar jag göra.
Det har inte dom rätt och bestämma, stå imot. Provocera och så vidare.
I en skola nära mig är det "förbjudet" att ha häng. Men lärarna har slutat bry sig om de har byxorna nere.
om det blir så så kommer alla prostrera med ha häng ända till knät även tjejerna ;|
Det är dåligt, då ska inte tjejerna ha på sig kjol tkr jag. I matsalen så borde det förbjudas, om det är tillräckligt många som tkr det är äckligt.
mm jag håller med hehe :D :rolleyes:
Skit samma ?
Varför skulle man inte få ha det, det är bara någon snubbe i regeringen som tycker det är snuskigt.
bara gammla gubbar från 80talet-.-
Det är så j*vla töntigt om man har rejält häng, men en lag mot det är bara onödigt.
men man får inte ha mer än 5 cm ner...svergie blir som england snart.-.-
Dags att börja bära svart/vit skoluniform och kalla skolan Auswitch :visslar:
Allvarligt, håller med Baranoi...
Men, Dra upp byxorna era j*vla hiphoppers eller vad f*n ni är för något. Bonläppar. Bara småglin som tror dom är tuffa som har häng ner till knäna. <_<
Ska man ta och mäta med linjal, eller vad?
↗ till inläggetkanske de lol :lol:Ska man ta och mäta med linjal, eller vad?
Sk*t i lärarna! Säger dom åt dej så e det bara att peka långfinger! Jag har inte häng men om det fanns en regel om det så skulle jag det.
Om man vill ha bort häng är inte regler mot det rätt sätt att göra det på, man har ju häng bara för att man har ett behov av att vara annorlunda och stå ut från tidigare generationer och regler.
Om man däremot inför en regel på att alla lärarna ska ha häng skulle nog de flesta eleverna tröttna till slut, för om alla vuxna har det blir det ju inte "häftigt" att ha häng längre.
Mumutio du har en väldigt konstig åsikt i den här frågan må jag säga.
↗ till inläggetHade du haft häng om alla vuxna också haft det?Mumutio du har en väldigt konstig åsikt i den här frågan må jag säga.
Ja.