kimp@n Skrivet 8 November 2007 Rapport Dela Skrivet 8 November 2007 Jag har 2 mappar som ja ginte kan ta bort :o Dom är helt tomma i bara mapparna kvar... så när jag skall byta namn eller ta bort dom så står det "Fel vid borttagning av Fil/mapp Det går inte ta bort fil.Det går inte att läsa från källfilen eller källdisken" :( Vad skall jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 8 November 2007 Rapport Dela Skrivet 8 November 2007 Starta om datorn, kanske i felsäkert läge, och försök ta bort dem. Annars kan det ibland funka att ta bort filer och mappar genom kommandotolken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimp@n Skrivet 8 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2007 Hur tar man bort med kommandotolken då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 8 November 2007 Rapport Dela Skrivet 8 November 2007 Du startar kommandotolken med Start > Kör och skriver in "cmd" och tycker Retur. Sen skriver du typ "RD" och vad sökvägen till mappen som ska bort är. Tex "RD C:\Program\CS". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimp@n Skrivet 9 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 När jag skrivit det så ster det "Det går inte hitta filen. Det går inte hitta filen. Det går inte hitta sökvägen. Det går inte hitta filen. Det går inte hitta filen." Vad skall jag göra? har testat cmd,startat om datorn. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 9 November 2007 Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 Har du skrivit rätt sökväg till filen? Om så är fallet har jag slut på idéer tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 9 November 2007 Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 är det till nått spel? vad hetter mapparna? är dom skrivskyddade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filosofen Skrivet 9 November 2007 Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 Testat felsäkert läge? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skater93 Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 Jag hade ett liknande problem med nån fil någon gång. Kolla så att inte mappen används av något program. T ex: Om man mountar en fil i Daemon tools så går det inte att ta bort den för att den används. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filosofen Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 Om du mountar en fil med Daemon Tools så kan du inte ta bort den. För att ta bort en fil eller flytta den så måste du först trycka på "Unmount all drives" i Daemon-ikonen längst ner.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimp@n Skrivet 11 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 Har unmountat men går fortfarande inte ta bort.. Hur startar man i felsäkert läge? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 Starta om datorn och tryck på F8 hela tiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.