💬
Logga in
Fuska.se

En Reklam Sajt Kommer Upp Hela Tiden På Min Dator

16 svar · startad

Det finns en reklam sajt som heter righttonadz som kommer upp varje gång jag tar upp ett internet förnster igen annars kan det komma upp varje halvtimme.

Jag vet inte hur det startade men mitt antivirus progarm hittade detta och tog bort det men hemsidan är fortfarande kvar, har hört att man kan blocka hemsidor men hur gör jag det isåfall.

SNÄLLA HJÄLP MIG VILL HA BORT DETTA!

Nivå 8 · Veteranfuskare

Ladda ner AVG Anti-Spyware och sök igenom datorn.

Nivå 0 · Nykomling

Ladda ner AVG Anti-Spyware och sök igenom datorn.

Har Du Kollat Om Det Funkar :rolleyes:

BVB !!

..

Nivå 8 · Veteranfuskare

Nej, men det funkar mot det mesta! ;)

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare

du kanske har den som startsida O.o

Nivå 0 · Nykomling

Det Kanske Funkar [MOT DET MESTA] Men Inte allt . :D

Nivå 6 · Fuskare

Sök efter virus och spyware. Spybot: Search and Destroy och AdAware är bra mot spyware. Antivirus vet jag inget bra gratisalternativ för. Det finns dock gratisprodukter att ladda hem om man vill.

9 Nov 2007
Nivå 8 · Veteranfuskare

Min kompis fick spywares av AdAware, det programet ska man akta sig för... <_<

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Min kompis fick spywares av AdAware, det programet ska man akta sig för... <_<

Din kompis borde akta sig från datorer om han verkligen tror på det han säger.

Nivå 3 · Lärling

AdAware ger inga spywares.. isånnafall laddade han inte ner den från deras officiella hemsida.

10 Nov 2007
Nivå 6 · Fuskare
Min kompis fick spywares av AdAware, det programet ska man akta sig för...

Hur vet han att han fick Spywares från just AdAdware?

Lordifan: Har du ingen popup blocker?

11 Nov 2007
Nivå 1 · Novis
MAN kan inte få Spywares om laddar ner från deras hemsida!
Nivå 8 · Veteranfuskare

Jag vet väl inte hur han visste att han fick spywares av AdAware... Han bara varnade mig för att använda det programet... Men Spybot gör väl exakt samma sak som AdAware?

Nivå 6 · Fuskare

Syftet med programmen är ungefär samma. Men de är olika bra på olika saker. Det ena programmet hittar saker som det andra inte hittar.

13 Nov 2007

Jo har blockerin av Popup men hemsidan kommer ändå upp, och har sökt igenom datorn och har hittat viruset och tatt bort det men hemsidan kommer fortfarande upp..

Nivå 8 · Veteranfuskare

Formatera om datorn.

Nivå 0 · Nykomling

Som sagt... AVG virusskyd, Lavasoft Ad-aware : anti trojan :D de funkar för de mesta

avg är grymmt virusskyd min kompis skulle ladda ner ett fusk och direkt när han hade unrarat den så sa avg att den hadde hittat ett virus .. de kommer upp en ruta och så klickar man bara heal så ere klart

min kompis hade samma problem med en hemsida som kom upp, men för honnom var de porr :D haah

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in