Gäst willepro Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 (redigerat) Eeh jag använder inte hamachi din P18! Redigerat 10 November 2007 av willepro Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
metoo Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 OMG.... du måstge ge ut din hamatchi! shiit asså noob. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 Hej! jag tror det finns massor som spelar wow , o vill vara GM ! Som tur e finns en privat server som jag har, som ni kan gå in på o ni blir GM ! här gör ni ett account : http://80.217.233.87/ Sen öppnar ni dator > Disk c > World Of Warcraft > Realmlist.wtf > öppna med Antecknigar > ta bort allt som står där sen skriv in > Set Realmlist 80.217.233.87 > Starta wow > Logga in på din account , gör en gubbe > KLAR ! Jag är en Night elf Warrior som heter Fadeleaf .. :D :P B) Lol, Är det verkligen bra och ge ut sitt router-ip-sida?, Aja, jag klickar inte eftersom om det inte är en sån sida, så kan du få tag på mitt ip, Och din hamatci då :P? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 LOL använd DNS det är inte smart att ge ut sin egen ip xD och klicka inte han ser din ip om du gör det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nerd Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 InTech, du borde kanske ta bort det du Quotade, så hans IP inte sprids. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 Oj, jag råka klicka på den, vad kan hända? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 ingenting, men folk kan hacka sig in på hans dator om man kan hans ip... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 12 November 2007 Rapport Dela Skrivet 12 November 2007 Servern är nere. och ta bort hans IP i quote! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 12 November 2007 Rapport Dela Skrivet 12 November 2007 Inget kan hända. Han kan få din IP, ja, men har du en stark brandvägg så behöver du inte oroa dig, tvekar dock att han ens vet hur man får IPn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
metoo Skrivet 14 November 2007 Rapport Dela Skrivet 14 November 2007 Hej! jag tror det finns massor som spelar wow , o vill vara GM ! Som tur e finns en privat server som jag har, som ni kan gå in på o ni blir GM ! här gör ni ett account : http://80.217.233.87/ Sen öppnar ni dator > Disk c > World Of Warcraft > Realmlist.wtf > öppna med Antecknigar > ta bort allt som står där sen skriv in > Set Realmlist 80.217.233.87 > Starta wow > Logga in på din account , gör en gubbe > KLAR ! Jag är en Night elf Warrior som heter Fadeleaf .. :D :P B) Lol, Är det verkligen bra och ge ut sitt router-ip-sida?, Aja, jag klickar inte eftersom om det inte är en sån sida, så kan du få tag på mitt ip, Och din hamatci då :P? server e ju typ nere..... + i will nevah ta bort denna qoute han får skylla sig själv MOHAHAHHAHAHA! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 14 November 2007 Rapport Dela Skrivet 14 November 2007 Hej! jag tror det finns massor som spelar wow , o vill vara GM ! Som tur e finns en privat server som jag har, som ni kan gå in på o ni blir GM ! här gör ni ett account : http://80.217.233.87/ Sen öppnar ni dator > Disk c > World Of Warcraft > Realmlist.wtf > öppna med Antecknigar > ta bort allt som står där sen skriv in > Set Realmlist 80.217.233.87 > Starta wow > Logga in på din account , gör en gubbe > KLAR ! Jag är en Night elf Warrior som heter Fadeleaf .. :D :P B) Lol, Är det verkligen bra och ge ut sitt router-ip-sida?, Aja, jag klickar inte eftersom om det inte är en sån sida, så kan du få tag på mitt ip, Och din hamatci då :P? server e ju typ nere..... + i will nevah ta bort denna qoute han får skylla sig själv MOHAHAHHAHAHA! ha kvar det om du vill, man kan ändå inte göra nånting sålänge han har en brandvägg....har han däremot inte DET.... då är han ganska.. osmart :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 14 November 2007 Rapport Dela Skrivet 14 November 2007 Det är svårt att hacka sig in i en dator med att bara använda IP:n, även om man har en brandvägg eller inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg