Playstation 3 60GB Försvinner o de kommer bli 40 GB Istället o man kan inte spela ps2 spel i dom
så om ni tänker på att köpa ett nu ska ni slå till nu.. B)
Playstation 3 60GB Försvinner o de kommer bli 40 GB Istället o man kan inte spela ps2 spel i dom
så om ni tänker på att köpa ett nu ska ni slå till nu.. B)
60 Gig versionen försvinner endast i europa, Och inom ett år kommer 80-gig versionen , till europa, redan kommit i japan.
+ Den finns inte i europa längre, men dem har kvar ..
Haha Då kan man ju sälja sin 60 gigare för ett lite lägre pris för dom som inte vill köpa 40 och/eller 80
Och då kan man ju lägga till dom där förlorande slantarna på en 80 Gb :D Eller? ^^
Men man kan inte spela Ps2 Spel i dom..
Va? kan man ej spela PS2 spel i 60Gig? Jo dom som man köpt nu jo köpte mitt idag :huh:
↗ till inläggetMan kan spela det i 60 gib :)Va? kan man ej spela PS2 spel i 60Gig? Jo dom som man köpt nu jo köpte mitt idag :huh:
Vet inte vad han menade .. ;S
Han menar att man inte kan göra det i 80 gig.. Och det vet jag inte..
Okej. Iallafall stolt att jag köpte Ps3 60 gig. Om nu 60 gig slutas sälja i Europa kommer det endå vara samma konsol fast 80 gig har mer Gig
↗ till inläggetnähä, f*n vad smart du är. :meddum:Okej. Iallafall stolt att jag köpte Ps3 60 gig. Om nu 60 gig slutas sälja i Europa kommer det endå vara samma konsol fast 80 gig har mer Gig
Ja jag vet, är såååååå smart B)
ja, jag tycker ni ska köpa 60 gig verisonen, Om man vill så kan man ju lägga in 500 gig i minnesplatsen, det är bara öppna en lucka :P
60GB = Orginal :rolleyes:
Annars så kan man själv byta hårddisk.
Jag har satt i en 150 gig i mitt ps3.
f*n va kasst att man inte kan spela ps2 spel på dom senare ps3orna.
↗ till inläggetIndeed it is..f*n va kasst att man inte kan spela ps2 spel på dom senare ps3orna.
Men det finns dom som inte ens bryr sig om ps2/ps1 spel så dom föredrar andra valmöjligheter och vill ha nåt som inte är dyrt + att det inte innehåller så mycket saker.
Och att det såklart måste finnas nåt mycket större och mer på 60 och 80 versionerna... Annars så skulle typ alla köpa 20/40 versionerna.
hm <_< men jag trodde många av kunderna var före detta PS2 ägare,och att dom köpte det för att kunna spela sin PS2 spel på det,så man kunde göra sig av med det.
enligt mig är det en rejäl nedgradering.
men det gör ingen ting för mig längre/beställde just en 60GBs julklapp :)
sant= minnet går faktiskt att byta. löpte det sista ps3 60gig på elgiganten i måndags hehe
↗ till inläggetNej men oj vilket ammanträffande. Köpte det sista Ps3t på en elgigant i skärholmen när jag köpte det (60 gig) :Psant= minnet går faktiskt att byta. löpte det sista ps3 60gig på elgiganten i måndags hehe
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in