💬
Logga in
Fuska.se

Nya Patchen!

29 svar · startad

Nivå 2 · Novis

Asså jag hatar värkligen det där med %, Asså f*n, Vet ej när jag ska heala o sånt. Men resten e väl bra, gillar att man får as mycket blå saker i DM :D

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Asså jag hatar värkligen det där med %, Asså f*n, Vet ej när jag ska heala o sånt. Men resten e väl bra, gillar att man får as mycket blå saker i DM :D

Går de inte och fixa? typ i interface i mitten till höger, nått med Show Precentage eller n åsånt, då ser du bara 100% om det är en fiende eller en du inte är i party med, jag ser då typ 1911/2030 om man är i samma party/raid och jag har inte show precentage igång.

22 Nov 2007
Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

Allt har blivit bättre, finns bara en enda sak som är fel.

Felet har gjort WoW otroligt mycket tråkigare, det handlar om Alterac Valley. Nu när man bara har 600 resourses och inga eliter så är det inte ens värt att spela längre. AV ska hålla på länge och eliterna gjorde det så mycket roligare.

Nivå 2 · Novis

Helt klart sant vad du skriver Xade. Tack vare ''Nya AV'' Har jag helt tröttnat på Alterac valley. Tyckte faktist det som mer handlade om att den som först av båda lagen dödade ''Bossen'' då menar jag Alliance eller Horde vilken en av dem två dödade Stormspike/ Drek.. först vann AV var helt övertygat mycket roligare.

Annars var allt annat helt okej från min del.. ;)

23 Nov 2007
Nivå 8 · Veteranfuskare

Nästa alla eliter i DM e ju borta :'(

Nivå 2 · Novis

Ja jag såg det, synd det..

Nivå 6 · Fuskare

mm men eliterna innuti r ju fortis elites, det är bara lättare nu att pulla hela gruvan och sen döda eller skicka på nån annan :lol: men märkte också att i början av SM GY, fy f*n, non elites ju, blev ju rädd att jag skulle kunna sola sm gy med 39 rogue pvp specc xD men men, så ni vet, efter dom 2 första non elites så äre elites (skit också)

24 Nov 2007
Nivå 2 · Novis

Yay, nu var det enklare att komma till Outland. Me löv Outland.

Nivå 6 · Fuskare

Outlands är det segaste skiten som finns, hatar miljöerna :ö, dock är det bra att man kan lvla lite snabbare 20-60

Nivå 5 · Fuskare

Den är ganska bra. Gillar att man lvl:ar snabbare och att man ser quests på ens minimap.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in