KaramellKing Skrivet 30 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2008 Jag tycker Slash är bättre.Jimi hendrix gör inte så bra låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 2 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2008 Jag tycker hela diskutionen har blivit jobbig.. Mm, håller med till godo, men det är ju bara att skylla på GunsNRoses, för att om nån annan framför sin idol på gurran, så kommer han med "Slash äger han, han äger han och han bla bla bla, en massa skit snack! Han kan inte acceptera att slash är en smörjande tönt som tror att han är nått för att han spelar för bush, Jimi gjorde inte det, jimi spelade inte lika länge som Slash, men wtf, Jimi är ju totalt mycket bättre än Slash, alla i Guns N' Roses spelar ju bara för att tjäna pengar, Jimi spelade med hjärtat.. Edit. slash spelar med mkt känsla. Ja, du kanske tycker det, jag tycker att han spelar som en..gittarist i Iron maiden xD.Men som sagt, detta är ju en fråga om vad man själv tycker, du tycker Slash, jag tycker Jimi Hendrix, That's It! tråden är ju enligt er så. och jag har sagt det förut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_rock Skrivet 3 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2008 Jag tycker Robert Johnson och Hendrix. Slash vart ju känd för sin image, inte för att han spelar bra gitarr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 3 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2008 Jag tycker Robert Johnson och Hendrix. Slash vart ju känd för sin image, inte för att han spelar bra gitarr. sant faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 5 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2008 Jag tycker Robert Johnson och Hendrix. Slash vart ju känd för sin image, inte för att han spelar bra gitarr. sant faktiskt. Varför skriver du då att han e bättre än Jimi ^^ Nämen asså, jag tycker att Jimi e lite bättre än Slash, men slash är ju fett grym på på att spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kronan Skrivet 5 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2008 Jimi Hendrix, synd att han inte göra fler =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 5 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2008 Jag gillar igentligen inte nån av dom.. efter som min favorit är han i red hot chili peppers(kan inte namnet på gitarristen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 5 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2008 Jag gillar igentligen inte nån av dom.. efter som min favorit är han i red hot chili peppers(kan inte namnet på gitarristen)indeed, John Frusciante. Grymma solon, särskilt i låten Strip my mind <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halokrom Skrivet 13 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2008 Ace Frehley "KISS"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GlassApan Skrivet 14 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2008 Slash.. Fast jag har ju faktist inte hört Jimi Hendrix.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 Jag tycker hela diskutionen har blivit jobbig.. Mm, håller med till godo, men det är ju bara att skylla på GunsNRoses, för att om nån annan framför sin idol på gurran, så kommer han med "Slash äger han, han äger han och han bla bla bla, en massa skit snack! Han kan inte acceptera att slash är en smörjande tönt som tror att han är nått för att han spelar för bush, Jimi gjorde inte det, jimi spelade inte lika länge som Slash, men wtf, Jimi är ju totalt mycket bättre än Slash, alla i Guns N' Roses spelar ju bara för att tjäna pengar, Jimi spelade med hjärtat.. Edit. slash spelar med mkt känsla. Ja, du kanske tycker det, jag tycker att han spelar som en..gittarist i Iron maiden xD. Men som sagt, detta är ju en fråga om vad man själv tycker, du tycker Slash, jag tycker Jimi Hendrix, That's It! tråden är ju enligt er så. och jag har sagt det förut.. Ska vi kanske lägga ner med den här grejen nu <_< Jimi e ju en solklar gitarrist,ok han kanske har blivit kallad för den bästa gitarristen genom tiderna men det betyder ju inte att alla ska tycka han e bra alla har ju sin egna musiksmak. Slash är också en bra gitarrist men det är ju också en musiksmak så allt det hära med att han och han e bäst är ju egentligen bara struntprat. PS.Båda spelar med känsla enligt mig ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 14 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 JOHN FRUSCIANTE <3 Ni ser ju mitt namn :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.