Hoppa till innehåll

Bästa Gitaristen!


knark
 Dela

Rekommendera inlägg

Slash är KASS!!! Hatar honom! Hatar Guns N' Roses! Hatar Axl Rose och alla sånna fjantar. Carlos Santana och Jimi Hendrix är bäst genom tiderna! Angus Young är bra också. Fast ni borde höra Herman Li och Sam Totman från DragonForce, det är grejor XD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 156
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst GunsNroses

Slash är KASS!!! Hatar honom! Hatar Guns N' Roses! Hatar Axl Rose och alla sånna fjantar. Carlos Santana och Jimi Hendrix är bäst genom tiderna! Angus Young är bra också. Fast ni borde höra Herman Li och Sam Totman från DragonForce, det är grejor XD

han från dragonforce suger fitta! han kan bara spela snabbt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

han är kanske inte den bästa idag. gittaristen i dragonForce är mkt mkt mkt bättre än både slash och jimi !!:D

ehm...

aja, byta åsikt över ett par dagar kan man ju göra

 

Han blev ju uppenbart irriterad över att Frank påstod att Slash suger och vill hämnas.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst GunsNroses

han är kanske inte den bästa idag. gittaristen i dragonForce är mkt mkt mkt bättre än både slash och jimi !!:D

ehm...

aja, byta åsikt över ett par dagar kan man ju göra

 

Han blev ju uppenbart irriterad över att Frank påstod att Slash suger och vill hämnas.

 

japp, det har du rätt i! ;) lol.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst GunsNroses

han är kanske inte den bästa idag. gittaristen i dragonForce är mkt mkt mkt bättre än både slash och jimi !!:D

ehm...

aja, byta åsikt över ett par dagar kan man ju göra

 

mm jag ändra mej när jag såg dom live. dom kunde inte ens spela bra.(skit dålig spelning!)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Innan GunsNRoses hoppar på mig så vill jag berätta en jävligt viktig sak för honom!

 

Att vara världens bästa gitarrist, eller en legendarisk gitarrist handlar inte bara hur man spelar på gitarren. ´Så det är ingen idé att säga t.ex "Jag såg en kille som kunde spela All Along the Watchtower och därför så är han lika bra som Hendrix"

 

NejNej, då har du inte riktigt fattat principen!

 

Att vara världens bästa gitarrist genom tiderna handlar även om att ha skapat något som går rakt in i allas

hjärtan. Man ska spela unikt, som ingen annan gjort förut. Man ska få ut sina känslor genom musik, och man ska beröra andras.

 

Det är det som gör Hendrix så speciell.

 

OCH SÄG FA*N INTE ATT VI TYCKER HAN ÄR COOL FÖR ATT HAN DOG UNG! VI HADE HELLRE SETT HONOM SPELA NU! SÅ KOM INTE MED NÅGRA DUMMA ARGUMENT MER!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst GunsNroses

Innan GunsNRoses hoppar på mig så vill jag berätta en jävligt viktig sak för honom!

 

Att vara världens bästa gitarrist, eller en legendarisk gitarrist handlar inte bara hur man spelar på gitarren. ´Så det är ingen idé att säga t.ex "Jag såg en kille som kunde spela All Along the Watchtower och därför så är han lika bra som Hendrix"

 

NejNej, då har du inte riktigt fattat principen!

 

Att vara världens bästa gitarrist genom tiderna handlar även om att ha skapat något som går rakt in i allas

hjärtan. Man ska spela unikt, som ingen annan gjort förut. Man ska få ut sina känslor genom musik, och man ska beröra andras.

 

Det är det som gör Hendrix så speciell.

 

OCH SÄG FA*N INTE ATT VI TYCKER HAN ÄR COOL FÖR ATT HAN DOG UNG! VI HADE HELLRE SETT HONOM SPELA NU! SÅ KOM INTE MED NÅGRA DUMMA ARGUMENT MER!

ok? gillar du ens rock?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Innan GunsNRoses hoppar på mig så vill jag berätta en jävligt viktig sak för honom!

 

Att vara världens bästa gitarrist, eller en legendarisk gitarrist handlar inte bara hur man spelar på gitarren. ´Så det är ingen idé att säga t.ex "Jag såg en kille som kunde spela All Along the Watchtower och därför så är han lika bra som Hendrix"

 

NejNej, då har du inte riktigt fattat principen!

 

Att vara världens bästa gitarrist genom tiderna handlar även om att ha skapat något som går rakt in i allas

hjärtan. Man ska spela unikt, som ingen annan gjort förut. Man ska få ut sina känslor genom musik, och man ska beröra andras.

 

Det är det som gör Hendrix så speciell.

 

OCH SÄG FA*N INTE ATT VI TYCKER HAN ÄR COOL FÖR ATT HAN DOG UNG! VI HADE HELLRE SETT HONOM SPELA NU! SÅ KOM INTE MED NÅGRA DUMMA ARGUMENT MER!

ok? gillar du ens rock?

 

HAH, om jag gillar?

Jag är besatt av rock, jag lever för rock, jag älskar rock. :wub:

 

Till skillnad från vissa andra här som byter band över en helg *host*GunsNRoses*host* <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst GunsNroses

Innan GunsNRoses hoppar på mig så vill jag berätta en jävligt viktig sak för honom!

 

Att vara världens bästa gitarrist, eller en legendarisk gitarrist handlar inte bara hur man spelar på gitarren. ´Så det är ingen idé att säga t.ex "Jag såg en kille som kunde spela All Along the Watchtower och därför så är han lika bra som Hendrix"

 

NejNej, då har du inte riktigt fattat principen!

 

Att vara världens bästa gitarrist genom tiderna handlar även om att ha skapat något som går rakt in i allas

hjärtan. Man ska spela unikt, som ingen annan gjort förut. Man ska få ut sina känslor genom musik, och man ska beröra andras.

 

Det är det som gör Hendrix så speciell.

 

OCH SÄG FA*N INTE ATT VI TYCKER HAN ÄR COOL FÖR ATT HAN DOG UNG! VI HADE HELLRE SETT HONOM SPELA NU! SÅ KOM INTE MED NÅGRA DUMMA ARGUMENT MER!

ok? gillar du ens rock?

 

HAH, om jag gillar?

Jag är besatt av rock, jag lever för rock, jag älskar rock. :wub:

 

Till skillnad från vissa andra här som byter band över en helg *host*GunsNRoses*host* <_<

 

jag har 6 CD med GN'R och ca 6 DVDer med dom. jag har lyssnat på dom sen jag var 13. så jag bytter band ofta? svar: nej. sen har band band som jag lyssnar på lite som Metallica, slipknot och inflames. sen att jag gillade dragonforce över ca 2 veckor var för dom spelade snabbt, men jag trötnade på det. så kan dom inte spela bra live!

 

+ när slash börja spela med gnr så förändrade han musiken typ. det handlade längre inte om vem som spelade snabbast, som metallica. utan att spela bra. gnr asnes vara det nästa viktigaste bandet efter led zeppelin! och gnr och beatels(stavning) är dom ända bannden som har släppt 2 album på 1år och "lyckats" med dom. deras debut album släpptes ca:15miljoner x i Amerika. säg ngt rock band som blev så berumt som guns n roses under en kväll! dom blev kända på under en kväll, tack vare MTV som visade deras video på kvällen.

så du tycker jag byter band ofta va? nej det gör jag inte.... och vrf tror du han är med i GH 3? en boss av dom högre nivåerna :D Guns n roses har sålt mer än 90 miljoner album i hela värden

Redigerat av GunsNroses
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag har 6 CD med GN'R och ca 6 DVDer med dom. jag har lyssnat på dom sen jag var 13. så jag bytter band ofta? svar: nej. sen har band band som jag lyssnar på lite som Metallica, slipknot och inflames. sen att jag gillade dragonforce över ca 2 veckor var för dom spelade snabbt, men jag trötnade på det. så kan dom inte spela bra live!

Och nu är du hur gammal? 12 eller?

 

Bara så du vet också. Vad man tycker är bra måste inte mätas i hur många CD-skivor man har.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...