Hoppa till innehåll

Ta Bort Rankerna?


E4STMAN
 Dela

Rekommendera inlägg

Nä visst, jag har inget emot spam, men här på fuska kan man tydligen spama hur och när man vill, då moderatorerna är inte 100% aktiva, men när man väl anmäler så måste man vänta högst 2 dar innan anmälan tas hand om.

 

Varför bryr du dig om hur snabbt moderatorerna tar hand om inlägg som har anmälts? De är ju deras jobb. Du behöver ju inte vänta på att dom ska ge ut varningar bara för att du har anmält.

Redigerat av DraggO
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 62
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Så för att vara aktiv moderator måste man skriva mycket och låsa onödiga ämnen?

Dom "oaktiva" kanske jobbar mer med att godkänna fusk, recensioner och nyheter? Eller låser ett ämne utan att skriva.

 

 

Skinnpytte har nog rätt där! Sen "raptomex" vilka forum är du i? jag menar alla moderatorer kollar inte alla forum. om man hatar cs kanske man inte brukar läsa varenda PIP tråd om cs...

 

om man kollar när de senast va inloggade så är alla hyfsat aktiva(förutom KazeN, som inte varit inne på en månad typ)

Skinnpytte@

Den perfekta moderatorn ska vara både och anser jag :/

 

'Luxaxix@

En moderator som gillar....Grafik, han ska inte bara vara i det forumet utan han ska kolla varenda forum.

 

TheGreatest@

Ja, dom kan loggat in då och då men inte skrivit nått, eller så loggar dom in och kollar forumet på nån sec sen så lämnar dom fuska igen.

 

*Defendar Rapto ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Noisless@ (lol)

 

Jag menar inte att dom inte ska kolla forumen. Som jag skrev så sa jag att de kanske inte läser VARENDA LITEN TRÅD! Om en moderator gillar Wow Forumen så kanske han är precis som en vanlig medlem, han läser och när han hittar någon som bryter mot en regel så ger han den en varning. Men om det är en tråd som inte är anmäld i Cs forumet så läser han kanske inte den!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

om man kollar när de senast va inloggade så är alla hyfsat aktiva(förutom KazeN, som inte varit inne på en månad typ)

Skinnpytte@

Den perfekta moderatorn ska vara både och anser jag :/

 

'Luxaxix@

En moderator som gillar....Grafik, han ska inte bara vara i det forumet utan han ska kolla varenda forum.

 

TheGreatest@

Ja, dom kan loggat in då och då men inte skrivit nått, eller så loggar dom in och kollar forumet på nån sec sen så lämnar dom fuska igen.

 

*Defendar Rapto ^^

 

Det finns ingen perfekt moderator, kommer aldrig att finnas, ingen är perfekt.

 

Det är klart att man spenderar lite mer tid i de forumen man gillar lite mer och kollar lite mer trådar frivilligt där även om det inte finns någon anmälning eller liknande. Ser vi en anmälning i habboforumet och det inte är någon mod som gillar habbo så är det ju självklart att vi tar det vilket som.

 

Vissa moderatorer har det kämpigt i skolan just nu då det är sista året för de flesta i skolan. Denna information skrivs i vårat specifika moderatorforum som bara vi, moderatorer, samt admin har access till.

Så vi har kontroll på det mesta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...